neděle 28. listopadu 2004

No to je úroveň

i jízda busem v neděli podvečer je zážitek
Stála jsem na zastávce deset minut...nic nejelo
Dvacet minut...přišla nějaká ženská,pořád tam pendlovala sem tam,kouřila jednu za druhou a dvakrát se mě stihla zeptat kolik je hodin..pravila jsem že to je fuk,jelikož to v těch 46,co to jet mělo,nejelo evidentně se řidič neobtěžoval trapárnou vyjet na trasu
Stála jsem tam 30 minut..myslím jediný co tu ženskou a vlastně i mě drželo při životě byla myšlenka že tam nestojí(m) jak vůl sama Pak dorazila skupinka důchodců...to jsem se poprvé pobavila..jeden děda tam začal mávat holí a dosti nahlas říkal:" No co to tady zas postavili za pí*ovinu?? Takovej hnus! Za to aby se celý Pardubice styděly!! "(JÁ se za ten barák nestydim,vypadá docela hezky,sice kdyby byl červenej tak by to bylo o něčem jiným,ale to nic...a že by nějak připomínal <> mi taky nepřijde )
No,každopádně ve chvíli,kdy jsem už značně neslušně konstatovala že už na to se...a du pěšky,se ten bus přecejen objevil
Tak jsem jela..tam následovalo další kolo,páč byl zaplněnej samejma důchodcema...pobavil mě jeden pán,co tam tak zaujatě vyprávěl: "Znáte ten film o policajtech,to Zkorumpovaný se to menuje..? To je akorát vo naší policii...tady je to všude samej ŠLENDRIÁN a oni seděj na zadku na služebnách..a navíc jim nesvítej zadní světla u aut,přitom nás za to pokutujou...a vůbec, v roce 95 jsem poslal primátorovi stížnost na ty nehoráznosti co se dějou v naší ulici...LETOS () mi přišla odpověď..prej to projednali a budou tam občas posílat hlídky ."
No já jsem nemohla
Nakonec jsem dorazila...vyzvedla jsem Leničku(btw. trochu překvapenou že jsem vůbec dorazila ) a šly jsme na naše oblíbené místo, dětstké hřiště,tzv. Opávko
tam jsem se skoro hned po vstupu zlomila smíchy,jelikož Lenička chtěla přelíst houpačku a jak jsem tu houpačku zvedla nahoru tak se na ní úplně rozpleskla no,pak jsme se houpaly a kecaly (inteligentní zábava středoškoláků )


Potom jsme slejzali z houpačky...madam mě chtěla taky praštit jako já jí,nicméně po tom,co jsem ve vidině jejích úmyslů urychleně slezla,madam na svou stranu houpačky "hrcla" celou vahou ..no a jelikož jsem na tý houpačce už neseděla,mírně sebou sekla na zem ( za tohle mě asi zabije )
o tohle se MUSIM () podělit...hotovej ORANGUTAN (to jako celej a ne jako... )


a pááák,jsem vytáhla sirky ...škrty škrt "vyfoť to!" "jooo" cvak cvak "počkej,ještě jednou" "jéžiš dělééj,hoříí mi rukáááá " no prostě inteligentní komunikace

Pak jsem ještě u kina objevila vánoční strom...to se mi klepou ruce,co? ( a přitom jsem žvejkačku měla )


Jaký já dovedu krásný fotky když nechci

3 komentáře:

  1. že já idiot jsem řekla, že tam vypadám jako když se drbe orangutan... :-D
    ale náhodou jsem si sice málem přerazila obě nohy (pak teda i ruce... :-í), ale nerozplácla jsem se tam :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ZuSka ked nepomahaju zvejky, skus nikotinove naplasti ;-) alebo aspon hormonalne :-i

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe - můžeš prozradit na jaký to zastávce si čekala a co je ten skvost jak nato nadával ten důchodce?.. :))) By mě fakt zajímalo :))

    OdpovědětVymazat