sobota 20. listopadu 2004

Dnes je pááártýýýý...

taťky Šmoulyyyyyy
no,nejprv bysme se měli asi představit Tohle je Džejn jedna a dvě...tyhle dvě dámy mě snášej už od první třídy (chudinky )
no,Lenku už znáte a tu vytlemeou osobu v červeným na dalších fotkách jistě taky -----------------------------------
Ten nápad s pingpongem byl geniální,kuci nicméně po sestavení stolu jsem přišla na takovej menší technickej problém...a to,že nemáme síťku a dost pálek no,absenci síťky jsme vyřešili takto: jen by mě zajímalo kde děda šlohnul ten patník
-----------------------------------
no,pak jsme se přesunuli do vyšších sfér do pokoje
dárečkýýý
-------------------------------
Kuchy kuch
-------------------------------
mý pražané mi rozumnějí
--------------------------------
honem s tim pryč než mi to někdy vyžvejká
--------------------------------
dortíííík měla jsem se tvářit inteligentně..no nic




-------------------------------
tak jsme chtěli jít konečně hrát ten Twister...bylo mi řečeno že tam mám málo polí tak jsem přidávala
--------------------------------
TWISTER

po shlédnutí téhle fotky a záchvatu smíchu bylo řečeno že to vypadá jak kdyby mě chtěla plácnout přes zadek nechtěla....doufám



mutanti útočí
let´s dance

Pak jsme taky hráli variaci s názvem "Roztrhni si svého kamaráda" (můj nápad ) Hrál jeden člověk a ostatní měli za úkol dávat mu to nejtěžší kombinace ne,to fakt není první pomoc při předávkování alkoholem Inciku,to jsem se jen nemohla po kole zvednout -------------------------------
SÓLO
každý máme právo vyjevit svůj názor


ehm
-------------------------------
Pak padla pozornost na Flowerstick


-------------------------------
No a nazávěr přípitek
nedám,moje!

ehm,inteligentní výraz si udržuju v jiné části dne ráno to není,poledne taky ne,večer už vůbec ne...takže vlastně na inteligentní výraz není čas
Tak nějak průběžně jsme se něčím živily,chatovaly,něco poslouchaly... každopádně to bylo SKVĚLÝÝÝÝÝÝ

8 komentářů:

  1. Koukám, že tu půlhodinu bych to ještě vydržel ;) kdybys mě neposlala spát :-í :)) Anyway, ... škoda, že jsem tam nebyl taky ... i když bych tam asi byl jako pátý kolo u vozu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, drogy, sex a alkohol :-i no vlastne len ten chlast ale to ostatne sa uz zozenie lahko :-i :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ciao,
    tak teda vitaj medzi dospelymi :-)
    vela stastia, zdravia, lasky.... a tak.

    OdpovědětVymazat
  4. btw. původně pokažená fotka ehm :-í (měly bejt vidět hlavně sklenička, no tak nic :-D) je nakonec docela dobrá :-í
    ale byla tam sranda :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Silně mi to připomíná oslavu narozenin jednoho mého nejmenovaného kámoše, na které si Incik málem utrhnul nohu a následně byl resuscitován lahví vína... ;]

    Jinak, všechno nejlepčí :] Ale to už jsem ti přál, že jo ;]

    OdpovědětVymazat
  6. Mam pocit, jako by na tech fotkach s dortem byla pokazde uplne jina holka.
    A pokazde o neco hezci:o))
    A ten dort je uzasnej. Kam na ty napady chodis? Nejdriv vysmatej indian a ted tohle. Je to velice... neotrely:o)

    OdpovědětVymazat