čtvrtek 11. listopadu 2004

Kolik srandy se dá zažít...

..při hodině matiky
Dneska byla dvouhodinovka matiky...druhá hodina byla skvělá (první ne,to jsem dávala pozor )
Tak hezky jsem si seděla,kecala se všema okolo,chvílema si kreslila a udržovala konverzaci s učitelem Spolužačka mi šáhla na ruku,jelikož mě zas spolužák otravoval s nějakým překladem a posílal mi ho po ní..učitel si toho samozřejmě všimnul: "co se to tam děje?"
Adéla začla něco vyděšeně huhlat,zato já jsem reagovala rychle : "ona jen chtěla ukázat jak je studená "
" a je studená? "
"jak mrtvola,pančeli "
"opravdu? "
"tak si taky šáhněte " (řekněte mi proč když řeknu něco co Vééélmi vzdáááleně připomíná ()dvojsmysl,celá třída se začně tlemit??? )
pak napsal učitel na tabuli těžkej příklad a kdo ho spočítal dobře,dostal jedničku ...
jelikož jsem kůže líná ,tak jsem na dotaz učitele jestli si to píšu odpověděla že ne,že to hodim z hlavy
tak jsme všichni postupně říkali nějaký výsledky jeden přes druhýho a když to nikdo netrefil,učitel končil debatu slovy: " bylo řečeno asi 20 výsledků,z toho žádnej správnej...i tak je to dost,tak si to spočítáme"
"no ale 10 jsem jich řekla jen já "
"škoda že jste se ani jednou netrefila "
na závěr udělal učitel pěknou podpásovku...kontroloval jestli jsme si dělali zápisky
samozřejmě celá třída je měla,jen já ne
když došel učitel ke mě,kouk do sešitu kde jsou od začátku školy btw. asi jen dvě stránky a říkal: "kde máte zápisky?
"no,já jsem si je zapomněla dělat ...ale jestli chcete tak vám ukážu jakej krásnej obrázek jsem nakreslila " učitel se pousmál a šel dál...
nahodila jsem psí oči a ptala jsem se: "vymažete mi ten mínus když vám je příště ukážu?
třída se začla smát,prasata dvojsmyslný "měla jsem na mysli zápisky " jóó,ještě že máme tak fajn učitele

4 komentáře:

  1. No tak sa konecne ukazalo ze kto je vlastne prasak, ze ano :-i
    Ked je ten ucitel tak fajn, tak preco mu neukazes aj nieco ine? :-i Myslim nejaku specialnu ulohu... ehm to znie jedno horsie ako druhe... tak nic :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Chm :) jsem netušil, že vám tam vykaj :)) Každopádně ten učitel bude asi dobrej :)) A na ty dvojsmysly bacha :-í :))

    OdpovědětVymazat
  3. jéé to mi připomíná, jsme psali čtvrtletku... Když jsem byla po 15 minutách hotová (s písemkou) tak (když jsem zrovna neradila kámošce) jsem si začala dělat papírový žabičky akorát na mě učitelka tak divně, skoro až pobaveně, koukala...

    OdpovědětVymazat
  4. Matikářům to !většinou! myslí, takže to snad pochopěj správě ;-) Co ti ostatní? -> Toť otázka :o) :))

    OdpovědětVymazat