sobota 13. listopadu 2004

Dejte jí foťák...

je rozenej paparazzi
Tak tu u mně zas spala Lenka...
k večeru jsme koukly na Příběh žraloka a pak jsem udělala jasnou osudovou chybu...když se podruhý ptala po foťáku,dala jsem jí ho ... víte ona je takovej paparazzi amatér...to takhle sedím u pc,něco dělám ,ona vedle mně...podívám se na ní,má takovej divnej výraz a pak už jsem mžourám do blesku
prostě jí to baví,no
jednou si takhle zpívala u pc () a najednou jsem mrkala do blesku...
Lenička držela foťák a koukala na výsledek... podávala mi foťák se slovy : je to doce dob..."a pak smíchy zapadla pod stůl
ono foto kde jsem měla půlku otevřený pusy se mi pak ovšem podařilo nedopatřením smazat,takže pohoda
no každopádně včrejší a dnešní skvosty jsou tu snažila se o inteligentní foto...no nic
večer,když jsem řekla že jdu spát,mi ta mizerná mrcha...teda moje roztomilá kočka zabrala polštář někdy ráno se rozhodla že mě vyfotí jak spim,protože jsem prej "spala jak kdybych byla podříznutá" no,nicméně foťák udělal zvuk a mě to zbudilo a stihla jsem se schovat ta nadávala pak jsem se ale vzbudila já a vyfotila jsem jí...byste neřekli jak začla prahnout po pomstě když jsem jí to později sdělila podložila to ukázkou :
pak jsem se tak nějak začli jako obě probírat...a to byl (teda dle ní ) správnej čas na focení ... hřeben? co to je?
ale jo,nakonec jsem se k učesání přesvědčila (pozn.autora : takhle dementně se tvářim furt )
pak jsem si zas lehla...odchytla jsem kočku,která tak nějak výrazem na této fotce vystihuje můj pohled na školu (jsem na ní hrdá...tyhle votrávený ksichty má po mně ) pak ještě jedna : pak jí to přestalo bavit...myslim Lenku vlastně nepřestalo,jenom šla domů ...sakra

10 komentářů:

  1. Na tý fotce s tím hřebenem mi strašně připomínáš Janis Joplin... ty se netváříš dementně, ty seš permanentně sjetá :]]]

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, zajimave...
    Cetl jsem si to nekolikrat a stale nevim, ktera jste ktera ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. xratio: no já jsem já a ona je ona :D
    (já jsem ta v tý červený košili ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, tak to Ti bohuzel musim urazit kamaradku. Jsi hezci ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Suhlasim s Miirou ale dodavam ze aj kocka je sjeta :-))

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem radši měla ty svoje fotky smazat... :-) takhle to zneužít :-))
    Jenom mě mrzí, že seš tak náchylná na zvuky foťáku, to bys tady taky mohla mít docela zajímavý fotky.. :) (hlavně, že ti nevadí mňoukání tvojí kočky, to já jsem se furt probouzela :))

    OdpovědětVymazat
  7. Kdo nema ciste svedomi, toho v noci leccos vzbudi :-i

    OdpovědětVymazat
  8. Za to čekání to stálo ... :)) :-í :))

    OdpovědětVymazat