středa 24. listopadu 2004

Bylo, nebylo...

tak jsem vodepsaná nebo ne??
Na praxi s náma byla nástavba... kluk,velmi podobný Tomášovi Savkovi vyvolal mezi spolužačkama menší rozruch zvlášť Jitka na něj zírala s vykulenejma očima Když jsem jí viděla jak tam stojí,zamilovaně zírá a má vykulený oči,zašla jsem za ní...
JÁ,nepřející a zlá () holka jsem se k ní tajuplně naklonila a řekla jsem: "Když už na něj tak zíráš,tak aspoň zavři hubu!"
Byla tak mimo,že se ani neurazila,jen zasněně pravila: "Se na něj podívej,je úplně nádhernej! Ten pohled,ty oči..." "Hmmmm...." "Tobě se nelíbí??" "Ne " "Ale vždyť je úplně dokonalej!" "Vypadá nesympaticky..proti němu je Julián sympaťák " Páč zná můj lehkej() odpor k Juliánovi,poznamenala že jsem vodepsaná a urazila se no jó,asi jsem

3 komentáře:

  1. To víš, že nejseš ;) I když za jistých okolností ano, ale ty jsou nepodstatnéééé :DD :))

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak to bys byla v mojí škole asi šťastnější - chodí tam kluk, kterýmu úplně stejně padaj vlasy do obličeje, má furt takovej zkouřenej výraz a chodí v nápadně podobné červené mikině.... no prostě celej Julek!!! 8-O :-))
    ještě, že patřim do skupiny antijuliánovců ;))

    OdpovědětVymazat