středa 17. listopadu 2004

Pohodička,pohoda...

do večera veselo
15.11.2004 Ráno jsem standartně zaspala takže jsem jela posledním a absolutně narvaným busem... Lidi namáčklý u dveří na mě SICE koukali divnejma pohledama,co blbnu že se tam chci vecpat ,ale nakonec jsem se vešla Absolutně mě pobavila skupinka holek(tak 11 let) na zastávce..jedna si koupila nějakej časák a vzápětí se porvaly o plakát Sámera Issy
Hodina surovin Vesele jsem se rozvalila v lavici,jelikož jsem byla zkoušená v pondělí Většina co byla zkoušená si odnesla pětku...ostatně jako vždy (dobrý bylo den předtím když zkoušela mě...jakožto první otázku se mě zeptala na úvodní látku kterou nikdy nezkoušela,tudíž jsem jí neuměla,že ..ale jo,nakonec jsem si dokonce na něco vzpomněla...a část jsem vyčetla ze sešitu – ještě že píšu takový "krávy") Spolužačka sebevědomě nakráčela k učitelce,dala jí sešit a řekla: "Učila jsem se hlavně tu trávicí soustavu ." načež učitelka reagovala skvěle přiměřeně : "Ptal se tě na to někdo????? A vůbec,jaktože nemáš dopsanej sešit?? " "Já jsem to nestihla.... " "Tuky a cukry jsme si psali 20.září!!!" ... jak já zbožňuju chvíle kdy se neřve na mě
Tělocvik Dvouhodinovka těláku začla celkem dobře... Po tom ,co jsem zjistila že nemám botasky,mi učitelka řekla ať cvičim v přezůvkách... takže jsem při běhu statečně klouzala po obvodu tělocvičny pak si mě navíc učitelka spletla se spolužačkou (to ste vy,co jsem s váma měla minule nějaký povídání,žejo?
spolužačka na to nic neříkala a já jsem si odpustila větu né,to jsem byla já ,takže pohodička,klídeček ) Pak jsme šli šplhat o tyči...mám dvojku na čtyřku stačilo pověsit se na tyč a viset Ovšem PAK učitelka řekla že začnem s gymnastikou ....kotouly ,hvězda a ještě nějaký blbosti zajímavý byl kotoul vzad...provedla jsem ho a v okamžiku kontaktu mýho ramene se žíněnkou se ozvalo "CHŘUST" zranit se při těláku,to by byl pech,že? ale dobrý,žiju pak jsme "hráli" volejbal,takže byla pohoda ....
Ve čtvrtek bude ve městě autogramiáda herců ze Snowboarďáků...musím si jít pro podpis Vojty Kotka
nakonec jsem přišla domů a tím vše dobrý asi končilo...viz.další příspěvek

8 komentářů:

  1. tak to si dovedu představit, jak jsi tam u toho voleje v těch přezůvkách furt padala, když i tak padáš dost často :-i
    btw. dneska (středa) sestra hledala po všech čertech, kde jen je ta autogramoška Snowborďáků... :-DD

    OdpovědětVymazat
  2. koukám že nejvíc se o mně člověk doví z tvejch komentářů :-í

    OdpovědětVymazat
  3. Tělocvik mám taky rád :)) Nejdřív 2 týdny necvičim, pak si tam zlikviduju ruku, načež zase 14 dní necvičím :)) Normálka :))

    OdpovědětVymazat
  4. ZuSka: to musí bejt viděno dvěma... :-) (očima samozřejmě :-í)

    OdpovědětVymazat
  5. koukám Jimi už zapracoval,takže hned jak něco řekneš rovnou uvádíš na pravou míru :)))

    OdpovědětVymazat
  6. No jak jinak :-D
    To už je pak taková posedlost :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Posedlost?.. :huh: Posedlost Jimim 8-D
    2ZuSka: "...jak já zbožňuju chvíle kdy se neřve na mě..." -> Ty seš asi hodně přející člověk, co?.. :-í

    OdpovědětVymazat