čtvrtek 4. listopadu 2004

Nesnídám,nesvačím,já to zkrátka nestačím...

žijem to v uspěchaný době,co?
Nevím jak vám,ale mě přijde že je naše doba děsně uspěchaná ...když se na to kouknu z tohohle úhlu tak já vlastně POŘÁD spěchám
třeba jako dneska
Ráno jsem jako už tradičně zaspala,takže jsem se oblíkla,provedla nějaký vnější úpravy() a spěchala na autobus...samozřejmě bez snídaně
od busu jsem spěchala do školy a pak jsem spěchala s převlíkáním,abych to stihla ... no,po obědě jsem fakt spěchala na wc,jelikož jsem si zase zvolila blbý číslo ( no vono to asi ani nebylo tim jídlem,v poslední době je mi nějak blbě po všem)..no nicméně nakonec to ve mně zůstalo
po obědě jsem spěchala s potahováním Kominíků protože byly objednaný na čas (hrůza.....kam všichni SPĚCHAJ?)
po škole jsem spěchala do další školy za mámou,abych udělala něco v knihovně...bylo tam děsný ticho ..díky bohu za přátele co znaj adresu na netový rádia (jsem tak líná že nehledám,ale ptám se )
když se po celý knihovně rozlezlo nějaký rockový anglický rádio,byla ideální atmosféra na práci ...s tou jsem sice moc nehla(),za to jsem se skvěle pobavila při poslechu zpráv v angličtině...to že jsem skoro nerozumněla byl jen opravdu malý detail (jen tak btw. musím říct,že v Lite Icq si připadám ztracenější než v Trillian a to už je co říct )
pak jsem značně nečekaně spěchala domů,protože jsem aspoň jednou chtěla stihnout keramiku
po rychlém přeházení věcí z tašky jsem si udělala svačinu a šla jsem... před barákem si řikám že je mi nějaká zima...no,v tom spěchu jsem si zapomněla vzít bundu
teda chlap v trafice za rohem na mě sice koukal jak na debila,když jsem šla po ulici a honem do sebe házela chleba se sejrem,ale to je fakt jsem detail
po tom,co jsem v samoobsluze vybrakovala krabici se žvejkačkama ,jsem,už dostatečně soustředěna ,mohla spěchat na keramiku
keramika byla snad jediná doba v celým dni,kdy jsem nespěchala
v klidu jsem si tam něco plácala,odpovídala jsem na debilní dotazy dcerky ředitelky celýho toho domu dětí a mládeže (tsss ) a užívala si Gigolos co hráli
pak jsem nečekaně spěchala domů,protože mě čekala spousta sešitů /který jsem btw. doteď neotevřela / a Incik
normálně jsem šla po ulici a najednou za mnou dusot ( asi nějakej rozzuřenej buvol ) a vona to kámoška ..za mnou celou cestu běžela (teda stát se to mě tak na ní radši pořádně zařvu a nepronásledovala bych jí po ulici )tak jsme ještě pokecali a byl čas jít domů
ale tam jsem vlastně ani nespěchala,protože mě tam ani večeře nečekala asi to bude tim že nevečeřim
a pak huráá k pc
stáhla jsem gigolos,pokecala jsem s několika lidma byla pohoda...ještě že mi slovo spěch nic neříká.... /od týhle chvíle slovo spěchala nebudu používat ...a sakra,tak až od týhle /

6 komentářů:

  1. Naco mas tolko zaujmov? Knihovna, jedlo, keramika, Incik... niektore by si mala jednoznacne vylucit (papa Inciku :-i) :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Nic si z toho nedělej, taky pořád někam spěchám :] Včera jsem půl dne spěchal s jedním novozélaďanem... nakonec jsme dospěchali do hospody ;]

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky pořád spěchám :) dneska jsem kupříkladu spěchal na autobus (2x) :)) A hlavně jsem spěchla domů, abych nahodil PC :)
    Jimi: tssss :-i

    OdpovědětVymazat
  4. Spěchala? Co to je? :-? Mě se už zdaj sny o tom, jak furt nestíhám (a dobíhám:) trolejbus ;) Hol žijeme v uspěchaný době (a nekteří starší občané by dodali: dnešní mládež je zkažená...) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No, nemáš to jednoduchý :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Berte to z lepší stránky - spěcháme, ale zatím stíháme (někteří :-í) :o)

    OdpovědětVymazat