středa 17. listopadu 2004

Twister

do čtvrtice všeho dobrého
Jelikož jsem se tak nějak mezi přípravou oběda a učením (obojí hnus ),vzpomínala jsem na Školu v přírodě...musela jsem si přiznat,že nejvíc jsem se pobavila
1.když načapala učitelka Evu a Matěje na pokoji při ehm..intimním rozhovoru
2.při hraní Twistera
...když se nás zapojilo víc,to bylo něco
tak jsem se s představou sobotní oslavy pustila do výroby ...všechno nalepený,jen to chtělo vyzkoušet...maminka i tatínek mou žádost odmítli
pak ovšem dorazil bratr...po tom,co se mi na 3 hodiny ustájil v posteli,že prej tam mám teplo a po tom,co tam udělal nějaký úkoly na svém všudyprovázejícím notýsku,pak byl ochoten to zkusit...
sice mi chvíli trvalo ,než jsem mu vysvětlila,že na obrazec ,kde už mám končetinu já ,nemůže tu svou velkou silou pokládat a že mě nemůže shazovat,ale nakonec to pochopil po tom,když jsem ho za šlapání na ruce kousala do těch jeho
hlavně že byla sranda
už se těšim na sobotu...třeba to zkusíme 4 najednou (samozřejmě mám na mysli ten twister,ty prasáku Jimi )

7 komentářů:

  1. Preco tu vzdy vidim moje meno v nejakej nelichotivej vete? :-i
    Btw Twistera by som si zahral... obzvlast so zenami 8-D :-i

    OdpovědětVymazat
  2. tys u toho načapání zapomněla na to, že předtím si jim tam na tý samotce rozrazila dveře ty... :-))
    A ten twister učitelek byl fakt dobrej (když se tam tak rozplácly na tu podlahu :-í)

    OdpovědětVymazat
  3. 4on-linekamoska :ráda bych upozornila na fakt,že pěkně kecáš :-í ty dveře rozrazila Bára,ne já ;) já jsem tam jen stála za rohem a tlemila se ;))
    btw. uznej že sme to udělali pro jeho/její dobro ;)
    Matěj měl obávám se krev zrovna někde jinde než v mozku ;-i
    4Jimi: za to asi může počasí :-í

    OdpovědětVymazat
  4. ZuSka: no já jsem to tak úplně přesně neviděla, já tam nebyla :-)
    btw. myslim, že to bylo spíš pro její dobro :-))

    OdpovědětVymazat
  5. 2Jimi: Se ženami? Pod slovem, žena (pokavad se nekdo urazi jeho problem :-í) si představuju 30-..., ale pod slovem holka si představím 16-29, mladší je holčička... Takže nejlepší je twister s holkami ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. No podla mna je to trochu inak, ale kasli na to :-)

    OdpovědětVymazat