pátek 12. listopadu 2004

Mám nový objev!

asi jsem se zamilovala
Nevím,čím to je...
Možná byl tenhle školní týden moc náročnej...
Možná to byla jen náhoda...
Možná jsem se s tím narodila...
Možná za to můžou trpaslíci
KAŽDOPÁDNĚ už mi asi hrabe
Nevím jestli by někoho normálního při odborným kreslení napadnul " Vytlemenej indián "
Učitelka řekla ,že v budoucnu dostaneme za úkol vyrobit plakát,kterej by poutal do naší cukrárny...mně okamžitě v hlavě naběhla představa takovýho vysmátýho indiánka
od ní se okamžitě začla odvíjet představa názvu cukrárny i slogan,no celej leták učitelka mi SICE název cukrárny " U vytlemenýho indiána " zkritizovala ("teda JÁ bych k vytlemenýmu indiánovi nešla " " a k vysmátýmu byste šla?? ") nicméně mně to přijde jako geniální nápad
onu šílenost jsem rovnou v návalu nápadu zvěčnila,takže tady to je :
Když já ho asi miluju ....

5 komentářů:

  1. Já bych k "Vytlemenému indiánovi" rozhodně zašla. Jsem holt šílená, ale mohlo by to být hodně zajímavé:) Wendy.

    OdpovědětVymazat
  2. Sakryš! :D roste mi konkurence! :) začínám žárlit :)) ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tedy nevim, ale asi jsem zřejmě pěkně dementní, jelikož když jsem si četla o vytlemeným indiánoj, okamžitě mě napadl ňákej Vinetou s širokým úsměvem :o))) Naštěstí tu ale máš pro ty slabší, jako jsem já, názorný obrázek, díky němuž už jsem opět v obraze....Je to vážně geniální, já bych ti tam dělala každej den tržby....:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozmyslam, ze co mi to pripomina a indian to teda nie je ... skor vykal :-i
    Ale inak sa neda zapriet tvoja kreativita :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s Jimim :)) Fakt pěkné ho*inko... :-í

    OdpovědětVymazat