sobota 13. listopadu 2004

Podzim je tu...

čas na nový "kabátek" monitoru
Né že by mě začal Lísteček ( ) /(c)ZuSka / nějak nudit,ale říkala jsem si že už je čas na něco novýho...tak jsem vyrazila do terénu,vyzbrojena foťákem,díkybohu náhradní kartou (zas to errorovalo jak jatý ) a teplým oblečením (konečně se zas cítím ve svém - je dostatečná zima na můj červenej kabát )
nějaké výsledky jsou zde (dala jsem i nějaký rozmázlý,jelikož se mi i tak líbily ):




thats all...tak co,líbí?

7 komentářů:

  1. Ty seš na ty lístečky nějaká vysazená :] Já radši krajinky a kopečky :] I když ty žlutý fakticky nejsou špatný ;]

    OdpovědětVymazat
  2. Ehm já rači - ale to sem nepatří :-í
    Jinak dobrý - teď ještě vzít hrábě a pomoci s tím listím na kompost... :-í

    OdpovědětVymazat
  3. tam kde jsem to fotila nebylo naše,ale Krakonošovo,takže ať si to shrabe sám :-í :DD

    OdpovědětVymazat
  4. ty obrázky ukazují tu lepší stránku podzima, tak já snad abych šel očistit boty od bláta po vycházce se psem :O))

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa paradoxne najviac paci ta rozmazla :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavně, až se budeš příště divit, že ti je zima (v tom kabátu), tak si zkontroluj, jestli ho máš zapnutej... ;.))

    OdpovědětVymazat
  7. Já ci taky umět fotit :D :)) Teda, ne, že bych to něuměl, ale asi nějak nemám smysl pro kompozici nebo jak se tomu nadává :))

    OdpovědětVymazat