pátek 19. listopadu 2004

Tak už je mi 16...

jak proběhl dnešek
ráno ráníčko panna vstala,prádlo si v uzel zavázala ...
teda ráno mě zase vzbudil ten dementní předcházející se budík dřív,takže jsem se pustila do své oblíbené ranní činnosti,což je ležení v posteli,poslochání rádia a tupý zírání do blba Jako každé ráno za mnou vrazila mírně hystericky máma s už tradičním výkřikem :
"Vstáváš?" "Joo!" () "A nadšeně?" "jooo,huráá do školy!" pak jsem provedla cosi co by se dalo nazvat zvednutím se a vyrazila jsem vstříc vědomostem
největší sranda byla při češtině...to začal ten děsnej vítr,tak my všichni zírali ven,jak na protějším baráku poletujou věci a vítr začíná odnášet rohožky a oblečení
asi po 10 minutách nábožnýho ticha učitelka zaregistrovala že všichni koukáme ven a né na ní "Jste snad už dost velký na to abyste zvládli změnu počasí " následovala...absolutně žádná reakce všichni sme jen dál s výrazem dětí z pomocný školy zírali ven
oběd se dal kupodivu pozřít,dokonce mě ani nikdo ničim nepolil,i slánka byla zašroubovaná,takže jsem v poklidu poobědvala,čapla kremroli co byla jako dezert a šla jsem...po jejím pozření jsem spokojeně konstatovala že jsem se neušpinila..no vzápětí jsem se otočila a narazila jsem na kremroli co držela kamarádka...no tak jsem prala
poslední hodinu jsem strávila v krizi mladšího věku,jelikož byla občanka (máme na ní stejnou "mrtvou rybu" jako na češtinu )
huráá domůůů v "krásně" nacpaným busu jsem strávila velmi příjemnou půlhodinku (dopravní podnik by si měl změnit slogan na "Člověče nezlob se" ) narvaná na dveřích... pak jsem konečně dorazila domů a lačně jsem se vrhla na pc Jela jsem s mámou do LIDLU...fronta asi 20 lidí...tak máma si stoupla do fronty a mě posílala pro věci ...babča co stála za ní měla SICE poněkud naštvanej výraz,když jsem jí asi po osmý odstrkovala vozejk,ale to MĚ už vůůůbec nes.... Pak jsme projeli další 2 obchody,protože jsem nikde nemohla sehnat to dementní sušený mlíko (víte dostala jsem krásnej nápad na dort,takže si budu hrááát )
Doma,večeře,rodina,bože můj
v opravdu duchaplné konverzaci jsem se dozvěděla akorát to,že když máte na břiše notebook tak nemůžete pustit Linux protože to pak jede na 100%vytížení a přehřejvá se to...hrůza
pak přišla řada na dárek...bratřík mi dal parfém
"Puč mi to,chci se mrknout jestli to je ten co jsem si objednal..." "Je to on?" "Jo je. " "Jaks to poznal? " "Z těch vostatních mi bylo na blití " no,pak jsem se naštěstí urvala k pc Nicméně za mnou extra přišla na návštěvu maj mádr,aby mi sdělila že zítra můj ban pokračuje no nicméně zítra bude ona BIG dámská jízda,takže papa zítra Pokud nebude stávkovat foťák tak bude i bohatá fotodokumentace (Svěřím foťák Off-linekamosce )

10 komentářů:

  1. No, já zírám :)))
    btw: jo, ten foťák dej Lence :)) U tý je zaručený, že bude spousta fotek :))) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To "Clovece nezlob se" je jednoznacne najlepsi for aky som dnes pocul :DDD mozno aj za cely tyzden :D

    OdpovědětVymazat
  3. 2Jimi: Si to někdy zkus - takovej dopravní podnik jako máme my nikde jinde na světě nenajdeš... ;-) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Incik: no doufám, že si nemyslíš, že jsem nějakej otravnej papparatzi :-í :-))
    btw. mě ty mraky taky děsně fascinovaly :-) a sranda byla, že ředitelka hlásila v rozhlasu: a nezapoměňte při odchodu ze školy OTEVŘÍT všechna okna :-í

    OdpovědětVymazat
  5. Aj na slovensku mame taky "dopravny podnik" .

    OdpovědětVymazat
  6. Lukas: Nie nahodou otravny podnik? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš pravdu, včera bylo hustý počasí... ráno jsem zmoknul a odpoledne přišel domů omrzlej a zachumelenej :]
    Jinak mě tak napadá, žes ještě dopadla dobře... Taky ti moh' brách ten parfém objednat a nechat ti ho domů poslat na dobírku ;]

    OdpovědětVymazat
  8. Vítej v klubu 16letých :)
    Weblog máš pěknej, až malinko šílenej, jen tak dál ;-)

    OdpovědětVymazat