úterý 2. listopadu 2004

Na dušičky pozor dejte...

jsem tady nějaká továrna na věnce nebo co??
(31.10.2004) Jak všichni víte,blížej se dušičky (noooo,blížej,než jsem se dokopala k tomu abych tohle dopsala tak jsou tady ),takže lidi začínaj zasypávat hřbitovy kytkama,věncema a podobnýma koupenýma kejčema ...styďte se,pokud mezi ně patříte!
Přesto,že jsem se letos musela kvůli nedostatku času vzdát svého na úctě k mrtvým vydělávajícího jobu (prodávala jsem věnce) ,jsem byla jaksi požádána ("uděláš to a tečka " ) abych vyrobila nějaký věnce na hrob,loučku a pak máminejm kamarádům,tss
nakonec,po použítí donucovacích prostředků (),jsem všechno úspěšně dokončila

,ovšem na řadu přišlo to nejhorší - dopravit to na hřbitov největším problémem bylo natlačit se na zadní sedadlo víte ono když máma sama o sobě zabere jeden a půl místa tak ty zbejvající dva lidi maj docela problém,že ...
no,paráda byla když jsme se stavovali u dědy...
"vystup!"
"ale jen co votevřu dveře tak vypadnu "
"kecy"
"au..kdyť sem to řikala"
no nakonec jsme se tam nějak namačkali a dojeli jsme k hřbitovu u něj se značkou zákaz vjezdu nikdo moc nezabejval,tak jí bratr taky ignoroval
nona hřbitově jsem vedla dědu a děda se na mě tak náhle kouk,spiklenecky mrknul a povídá :" to si teď lidi musej myslet...takovej dědek a jakou má mladou "
joo né nadarmo je děda můj nejoblíbenější člen rodiny
ale to počasí a celkově všechno připomínalo pohřeb v americkym filmu
nakonec jsme se naštěstí nějak dostali domů... jediný dojetí co mě přepadlo bylo z toho že jsem to přežila

4 komentáře:

  1. Kolik jsi na tom strávila času 8,O Je to moc hezký, ale stejně jsem ráda, že mě k tomuhle matka nenutí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Normalne som netusil ze aky umelecky talent sa v tebe skryva (teda okrem keramiky a poezie ;-) ) :-)) Pekne venceky... vies urobit aj kakaove? :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Sikula:o) A to je porad reci jak ve skole propadas. Kvuli lenosti, ci nesikovnosti, ci hlouposti to nebude... a to je , myslim, to nejdulezitejsi. Ty se neztratis:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Jseš moc šikovná :) kam já se na tebe hrabu se svými výrobky :( ;) :))

    OdpovědětVymazat