úterý 23. listopadu 2004

Švédka

sory,maj ingliš is horibl
Bonzáckej angličtinář po vstupu na dílnu na mě mistrová vybafla s tim,že přijde nějakej ten výměnnej student a já s Markétou se o něj budem muset postarat... těžko říct kdo měl zděšenější výraz No každopádně Evelyn (Evelin? ) dorazila a hned nás bylo zděšenejch víc Chvíli tak zírala a pak jsme se na ní "vrhli" Začla něco strašně rychle říkat...asi po pěti vteřinách tupýho zírání jsem se mile usmála pravila jsem,že jí momentálně opravdu,ale opravdu nerozumim no,žádost o pomalejší mluvení přijala,tak to pak celkem šlo
Chvílema se sice tvářila absolutně vyčerpaně,když ve svém slovníku hledala anglický slovo ,který by zastoupilo to,kvůli kterýmu na ní čumíme opravdu jen mírně nechápavě ,ale to už je jen detail
Mistrová,jelikož umí jen německy,na ní nasadila jak říkám nejdůležitejší základy mluvy s cizincem Větu "já ti nerozumím" sice vynechala,ale gestikulaci rukama zvládla dokonale
no,konverzace se dál ubírala řekněme dobrým směrem Pokecali jsme o škole,vyprávěla mi jak ve Švédsku slavěj Vánoce,jak jim někdo vytopil školu,kde bydlí ... Já jsem jí zas vyprávěla o práci co mi sehnala kámoška a když pak zbytek projevil zájem dozvědět se něco o ní,snažila jsem se překládat nejzajímavější bylo když Markéta hodila dotaz jestli zná nějaký český slova... "two colors : ourandžová and (už ani nevim jaká ) and bramboury" Pak ovšem přišla kontrola...nějaká nepříjemná paní se přišla zeptat jeslti se s ní bavíme páč nám pak když odcházela trochu vyhrožovala,zejtra se dovim jestli tam ještě chodim
každopádně pak jsme tak trochu mlčeli ( nejsem schopná vést inteligentní rozhovor česky,natož anglicky ) ale mlčeli jsme ANGLICKY nějak se to zmáklo součet: větu:" fakt ti teď nerozumim" jsem použila 3x
"promiň,moje angličtina je hrozná" jsem použila jednou otázku "What??" asi 4x

5 komentářů:

  1. Tak vidis, nebudes na tom tak spatne ;-) aj ked kolko krat si pouzila vyraz: "Tvarim se jak clovek co prave spadnul do zachodu"? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak si rikam, ze Ti tyhle clanky pomuzou alespon v CJ (sloh), kdyz Ti ta anglictina nejde ;o)

    jej, ja jsem zas zamoralizoval, fuuj...

    OdpovědětVymazat
  3. to mi připomíná, když jsme byli na imaginárních firmách se školou, chudák anglickej studentík nepochopil, proč se na jeho (bůhví jaký :-i) dotaz ty tři studentky začaly smát jak idioti a hledali nejbližší únik ;-D

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj, chodit tam budeš :) Jinak si posvítim na vedení :))) :-i

    OdpovědětVymazat
  5. Jo tak to MLČENÍ - to je snad jediná část angliny, kterou mám i celkem rád :o))) :-í

    OdpovědětVymazat