úterý 14. června 2005

Ani tentokrát ochutnávka nebude...

ale můžete se aspoň podívat
Jak mě matka chválí,kudy chodí (zajímalo by mě,kdy ode mě za to bude vybírat poplatek ),tuhle večer zavolala známá a že chce dort.Dort pro šéfa,kterej rád hraje golf,má padesátiny.To bych to nebyla já,abych to nevzala ... Dopadlo to nějak takhle (bylo stanovený,co tam má být,ani ten vozík ani ta číslice tam neměli bejt,ale tak nějak jsem se neudržela ):


Bezpochyby nejnáročnějším okamžikem se stal přenos dortu,kdy se mi při vytahování nože podařilo servat půlku potažení celý jedný strany - řeknu vám,nešlápnout vzápětí málem do obsahu žaludku své chlupaté spolubydlí,co si odložila tipuju ráno () vedle stolu,tak bych se asi vážně rozčílila...

3 komentáře:

  1. :DD poučení zní - nedělejte dorty :-i
    ale ne.. jako vždy je to krásnýý ;))

    OdpovědětVymazat
  2. By ma zaujimalo aky maju tie lopticky s tymi palicami odpal :-i

    OdpovědětVymazat
  3. 4onlinka: co ty zase chces,ze tak podlejzas? :-/ :-i
    4Jimi: chces vyzkouset? dodam :-i

    OdpovědětVymazat