sobota 18. června 2005

Mise Červený Kostelec,part IV.

ledová voda je zdravá,víme?

[17:15] Vojta mě poprosil,jestli bych mu povíkla postel. Zatímco jsem ji povlíkala, na horní palandě se dělo něco hroznýho.Fakt,že se vzápětí ozvalo "Ty vole,já jsem se vysmrkal do polštáře! to jen dokládá.
[17:30] V zájmu psychického zdraví jsem vyrazila prozkoumat dětské hřiště.Mám zajímavý poznatek - do klouzačky pro mimina se zadek 16-ti leté holky nevejde.Musela jsem skluzavku sjet bokem.I když ty děti koukaly trochu divně. Incik pořád nikde.
[17:40] Sedím na lavičce s Vojtou a povídáme si.Konečně někdo,kdo plně uznává můj názor na školní odívání ,ač je mu o pár let méně než mně.Volal Incik,protože někam dojel,ale my tam nejsme. Divné. On tady taky není.
[18:00] Čekám u brány kempu.Projelo tu už dost cyklistů,mezi nimi i jeden,co mi inteligentně přejel nohu,když zatáčel do kempu, ale Incik nikde.Už i vim,jaký zvířectvo a rostlinstvo se tu kolem vyskytuje.Asi zapustim kořeny a budou mě tam muset připsat .
[18:10] Přišla mi SMSka,jestli se to tu jmenuje Špinka.Poté,co jsem se přestala smát,jsem padla na mapu a volala jsem,že ne. Ale netrefil se jenom o kousek .
[18:30] Incik se právě připojil k naší výpravě.Musím se přiznat,když jsem ho tak viděla jak přijíždí a vypadá,že z toho kola každou chvíli spadne tak jsem se neubránila lehce škodolibému smíchu. Stane se. I víckrát za sebou .
[22:50] Čas na hygienu.Moje oblíbené sprchy na desetikorunu.To spočívá v tom,že tam vhodíte peníze,zmáčknete čudlík a pak jen posloucháte,jak vám utíká tvrdě zaplacená voda kvůli inteligentovi,kterej se sprchoval před vámi a nebyl schopen ji zavřít.Kdyby mi neodtejkala voda ledová,tak se asi vážně rozčílim.
[22:53] Kdyby mi nadále netekla ledová voda,tak mi tou kosou nestojej snad i vlasy na hlavě.
[01:30] Tuhle noc matka hraje snad svůj nejlepší koncert na motorovku,co zatim měla.Dá se to jen ztěží popsat. Bilance prvního dne
viděli jsme : hodně věcí slyšeli jsme : taktéž,hlavně my v blízkosti postele mé matky ztráty : 0 ks psychická újma : nevyčíslitelná

3 komentáře:

  1. já se stejně divim, jak máš skvělou paměť, když si pamatuješ, co se kterou minutu stalo :-i

    OdpovědětVymazat
  2. 4Onlinka: je to hlavně podle fotek (jejich času),pak podle toho,co mám v mobilu a zbytek je odhad ;) ty naděláš :D

    OdpovědětVymazat