středa 22. června 2005

Tak mi v pátek skončila škola...

ale že mi to rve srdce ...(ale ruku na to vyrvaný srdce - plíce mi to rve taky )
Poslední týden školy byl super. Povolená morálka (ehm,ta hlavně ),pohoda na víceméně všech frontách....no,posuďte sami .Vybrala jsem pár věcí,co jsem si z toho týdne zapamatovala. V pondělí jsem se aspoň v rámci nudy snažila kamaráda přesvědčit,že hulení je nezdravé.Asi jsem byla přesvědčivá,protože přikyvoval,ale asi ne zas tak moc,protože na lavici balit nepřestal. V úterý jsem zjistila,jaké to strávit dvě hodiny u ředitelny pokecem.Ne,nepovedlo se mi udělat nějakej prvotřídní průšvih (překvapivě ),nýbrž si mě s Janou sekretářka vytáhla z hodiny,abysme jí pomohli dávat do obálek pozvánky na 10.výročí školy spojený se slezem absolventů.To spočívalo asi v tom,že jsme nadšeně vyběhly z hodiny,že se ulejem,v kanceláři byly usazeny ke stolu a pak nastalo to štěstí.Dostaly jsme štos pozvánek,ještě víc (DÍKY BOHU nadepsanejch ) obálek a známky.Rozdělily jsme si práci,takže já jsem ohejbala pozvánky (kterej...ehm je udělal tak velký ),dávala je do obálek,ty jsem zalepovala (nebejt ty obálky samolepící tak asi umřu na otravu obálkovym lepidlem ) a pak jsem je dala Janě,která na ně s nadšením mojí osoby při hodině OBN lepila známky.Úžasná práce.První reakcí zástupkyně na naše rozvržení práce byla otázka,proč to děláme tak blbě,že nám to bude trvat dlouho (ano,hlavně že ona si práci dokáže zorganizovat perfektně - a to tak,že si sežene nějaký dva chudáky,který pak komanduje ).No,když jsme jí tak nějak sdělily,že si to uděláme takhle,tak se zas vrátila ke stolu a my jsme mohly nerušeně pokračovat v práci.Jedna hodina...Druhá...Zástupkyně se tak opřela v židli,podívala se na nás a pravila : "Teda děvčata...Vy jste tak neochotný.Vy to děláte tak nenadšeně... ".Řeknu vám,v tu chvíli se nedalo ani říct,že se mi otvírá kudla v kapse...to musela bejt doslova mačeta připravená v pohotovosti .No,v součtu 482 obálek.Nemám tušení,co mi pomohlo udržet si zdravou mysl . Ve středu jsme hned poránu místo hodiny ZPV (huuráááááá ) zamířili do tělocvičny na sdělování zkušeností z praxe v cizině (konkrétně ze Švédska a Itálie).To probíhalo asi tak,že jsme seděli po obvodu tělocvičny,nudili se a vepředu kvákali studenti do mikrofonu na střídačku s učitelkama. Co mě dostalo,byl asi spolužák,kterej přišel pozdě - tak tam tak vběhnul,lehnul si před nás,takže vlastně skoro doprostřed tělocvičny na zem a ležel .Nakonec si ho musela chemikářka,co nás hlídala,odtáhnout k sobě a posadit si ho k nohám (co nás později dostalo,bylo jak třídní komentovala náš pobyt v tělocvičně /no,konkrétně na mě koukala v tělocvičně docela často a z jejích posunků bych chápala,že máme držet hubu / a začla na spolužáka: "Tak když snad přijdu pozdě,tak se snažím bejt co nenápadnej a ne,že SEBOU FLÁKNU DOPROSTŘED TĚLOCVIČNY a ležim tam do chvíle,než si mě paní učitelka odtáhne k sobě !!!! ".) Ale samozřejmě by to nebyla chemikářka,aby na půl tělocvičny nezařvala "NEBAV SE TAM,SKALICKÁ!!! " (nutno podotknout,že jsem se tam zrovna POUZE,ještě na tichej mód,smála spolužákovi,kterej tam ležel jak mrtvola,zíral do prázdna a celkově to vypadalo,že ho pak budem muset odtáhnout k popelnicím . Ve čtvrtek jsme při SPV nejprve podebatili o té přednášce,co byla ve středu.Tam mě Jana dostala,když na učitelčinu otázku,co si pamatujeme z tý přednášky,odpověděla,že "bolení prdele " (no,měla pravdu ),pak jsme při OBN psali neohlášenej test (nikdo z kuchařů se neobtěžoval oznámit nám to),což probíhalo asi tak,že mi spadla čelist a pak jsem teda sdělila spolužačce,ať se moc nehejbe a otevřela jsem sešit (ošklivé,já vím ).To probíhalo asi tak,že vždycky,když se učitelka otočila a psala další otázky,já jsem otevřela sešit a hledala jsem.Mělo to jen dva slabé body : První nastal ve chvíli,kdy jsem měla sešit ve výšce očí a nevšimla jsem si,že se učitelka otočila Tak tam tak zírám do sešitu,Jana do mě ze strany šťouchá,načež já reaguju pouhým "Co je? " a pak v náhlém povšimnutí s citoslovcem Jejda! pokládám rychle sešit na lavici .Druhým,snad ještě slabším,byla chvilka,kdy jsem si tak četla,učitelka už měla otázky skoro dopsaný a už se chystala otočit.Jana mě začla teda slovy "Bacha! " na tento fakt upozorňovat.Ovšem já,plně zabraná do ..ehm,nabírání vědomostí ,jsem nereagovala.Tak Jana napotřetí zvolila jinou metodu, a to,že do mě společně už se zmíněným "Bacha! ",šťouchla.Mně se ale povedlo tak leknout,že jsem vyjekla,sešit mi vyletěl velkym obloukem a spadnul mi k nohám .A po tomhle se učitelka divila,proč se tam tak válíme smíchy .... Ještě na obědě se mi povedla hezká věc .Zrovna nás obsluhoval ten típek,co mi na potkání řiká kočičko a pořád mě tak prudí a odnášel mi talíř.Tak se na mě tak podíval a ptal se : "Chceš nechat vidličku na salát? " ,ale já jak jsem nahluchlá,tak jsem mu rozumněla : "Chceš nechat vidličku? Nas_rat " ,takže jsem na něj TAK blbě zírala,až to možný nebylo Nejhorší bylo,že když se zeptal znova,tak jsem mu zase nerozumněla (no,spíš rozumněla tim svým způsobem ).Nakonec jsem teda vykašlala že ne poté,co mi to Řízková vysvětlila .Třikrát hurá všem nedorozuměním ! . V pátek proběhla dosti srdceryvná poslední hodina matematiky,jelikož a protože nejlepší učitel všech dob to na naší škole zapíchnul z důvodu nevyhovujících osnov a pakuje se jinam.V závisti mi budiž všichni jeho budoucí studenti .Právě tam se učitel ptal,kde máme třídnici.Když spolužák ze zadní lavice zapěl :"Tam za vodou v ráákosíííí... ",byla hodina slavnostně zahájená . Ještě poslední hodinou týdne bylo OBN,ale učitelka usoudila,že než abysme řvali ve třídě,tak půjdem na počítače.Tam jsme se tak s holkama narvaly k jednomu pc a já jsem začla bědovat nad známkama : "Hm.. a ta NÁDHERA mi chce dát dvojku z češtiny ...jééé,vona je tady "...no,stála o dva počítače dál . Ještě,že jsem tak hodnej a slušnej student,takže jsem v posledním týdnu neudělala žádné průšvihy .

5 komentářů:

  1. vsak se ti za chvili zacne styskat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No vto úterý ti udržet zdravou mysl pomohlo asi tak to že sem tam jednu hodinu strávila navís :)
    V tý tělocvičně se tak tvářili všichni včetně učitelů :)
    To stím sešitem nebylo při OBN, ale při Literce, to Bacha by musel slyšet i hluchej!! Ale ale, o tom obědě ses nepochlubila:) ještě žes tam měla tlumočníka :)
    Bude nám chybět :/
    O tom hodným a slušným studentovi bych pochybovala a tech průšvihů bylo na poslední tejden školy až až :)

    OdpovědětVymazat
  3. 4Petr: I dont think so :D
    4Jogi: asi mam vsugerovano,ze vsechno zly se deje pri OBN :DD (teda nic proti pani ucitelce :-i)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne je hrozne smutno za strednou skolou... jezis tie dlhe hodiny pohody, ziadny stres, sranda s kamaratmi... ja chcem ist na strednu skoluuuuuu :-(((

    OdpovědětVymazat
  5. ZuSka: a nedivila se pak učitelka, když jsi jí do literatury popisovala psychologický vývoj společnosti? :huh: :-i :DD

    OdpovědětVymazat