pondělí 13. června 2005

Vliv mého spolužactva na mou slušnost...

aneb co člověk nemusí všechno udělat kvůli sedmi korunám
Dnes ve škole jsem se dostala do velmi prekérní situace.Oběd odhlášenej, já hladová a v peněžence pět korun.S plánem,že někde vyžebrám sedm korun a skočim si do trafiky koupit aspoň housku jsem se rozhlédla po okolí.Hned jsem věděla,že moje okolí je tak milé a obětavé,že mě nenechá umřít hlady a ty peníze mi půjčí . Jelikož Jana se netvářila zrovna nadšeně,otočila jsem se na spolužáka za ní se stejnou žádostí. Spolužák vytasil nadupanou šrajtofel,tak se zahleděl dovnitř,vytáhnul požadovanej obnos a pravil: "Ale budeš mít úrok 50%-" "...za deset minut " "Ne,to ne...ale po škole se stav u mě doma " "Co tam? " "Ti narvu do pusy něco,cos tam ještě neměla.." "Jo? Utěrku na nádobí? " "No,tu zrovna ne...ale pěkně ti promasíruju mandle " "Simtě s těma tvejma dvěma centimetrama budeš rád,když došáhneš za přední zuby " Vzápětí ovšem naši debatu ukončila mírně rozesmátá Jana,která mi těch sedum kaček půjčila,takže spolužákovi asi nezbyde nic jinýho než...se učit na němčinu (stejně jako kdysi,pokud jste o mně právě ztratili všechno dobré mínění, se smutným výrazem se snažím ospravedlnit ..což mě navádí k myšlence,že bych se sebou měla něco dělat...)

10 komentářů:

  1. Prave ztratili? Ja ho hledam uz rok :P :-i
    Hele, ty snad ficis na cracku alebo na com... furt len makas a nemas ani kacku, no to je des... ja som v zivote nepracoval a neviem co s prachmi... este vcera mi mati povedala - o peniaze sa ty neboj, tie boli, su a vzdy aj budu :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jimi: to zrovna v pátek říkala jako odstrašující příklad učitelka na občanku, že tenhleten přístup je tak na skončení pod mostem :DD

    OdpovědětVymazat
  3. 4Jimi:škoda...už jsem nabývala dojmu,že mě máte za anděla :'(( :-i
    a jde o to,že já peníze mám,ale abych je nerozházela v papíráku /nejnebezpečnější místo :D/ tak je mám doma ;)
    jinak jediný,na čem fičim,jsou zelený orbitky,hudba a sranda ;)

    OdpovědětVymazat
  4. 2Jimi: Jak to děláš? :D Já sedim doma a peníze nikde :))
    2ZuSka: Teda, teda :-i :))

    OdpovědětVymazat
  5. Incik: Videl si Futuramu? A hovori ti nieco Hypnozaba? :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Prispevek se mi zda smutnej. Jako ze sirky detem do ruky nepatri. Jako ze se z krasnych veci da delat hnuj. Jako kdyz si mimino placa jidlo do klina. Asi jsem fakt nejakej puritan a beru to moc vazne...
    Jeste ze jsou tu ty komentare:oD
    Penize - budou. Akorat je potreba je obcas hledat.
    A Jimi je asi od prirody setrny, protoze takovou vetu jsem od mamy v zivote neslysel:o)

    OdpovědětVymazat
  7. Mno... Jimi neni setrnej... Jimi je Skot :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. 4Jarda: zkažená jsem a zkažená budu :](bohužel,naštěstí? :)) )

    OdpovědětVymazat
  9. Inak neviem co je na tom skazeneho... lepsie si robit srandu zo sexu ako rasisticke vtipy ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzce:Zkazena bys byla, kdybys takovy veci vymyslela ty.
    Jimimu:Myslis 'rasisticke' vtipy o Slovacich?:o)

    OdpovědětVymazat