středa 15. června 2005

Vím,že je to vážná věc...

ale tentokrát mě nějaká rozhřešení opravdu dostala
Tak si tak včera v noci courám po zpovědnici,protože bratřík si bere z disku ještě film,na kterej se bude koukat a najednou narazim na zpověď znějící: V sobotu našemu sousedovi přivezli pejska (na jídlo) a nám se ho zželelo, tak jsem ho pustila ze sklepa, kde ho měl zavřenýho. Zvykli jsme si na něho, běhal tam s nama a hrál si. Tak jsme si řekli, že si ho necháme a domluvili jsme se se sousedem a on souhlasil. V pondělí jsem se vrátila ze školy a pes nikde. Na večer jsem šla po zahradě a uviděla jsem svlíklou kuži z našeho pejska. TO PRASE NÁM SEŽRALO PEJSKA :-(. A nebylo to poprvé, předtím nám asi snědl dvě kočičky. Máme ho nějak zažalovat? Nebo co mám s tím hajzlem dělat? Zpověď samotná je tak trochu...no...,každopádně reakce některých uživatelů mě málem srazila ze židle : citát od soudu: "psa za třicet tisíc korun i s rodokmenem mi odcizili a upraveného na česneku snědli". Promiň:) Aby nabuduce nezozral aj teba. Tak mu ho nemáte brát. Člověk si koupí kus flákoty a sousedi mu to ukradnou. kdybych měl souseda, co žere kočky a psi, tak ho sežeru taky, ať má blesk konečně o něčem pořádnym psát... SEŽERTE HO TAKY, DEBILA!!!! mno,tak jsme se pobavili a na závěr hodím ještě pár dalších,co už věčnost schovávám v rozepsaných : Když jsem nastoupil k novinám, maloval jsem si, jak budu psát poctivý, obohacující články. Teďka píšu jen abych zaplác prázdný místo. Prostě na ten papír klidně vybleju neskutečný sračky. reakce - Kdyby jen na papír, ale Ty je píšeš i sem... je to takovy trapny problem,ale...muj kluk me nechce lizat..:o( kdyz delame treba 69 tak me jen prsti a kdyz uz se jenou za cas odhodla tak 2x 3x projede jazykem a dost...jde hned na sex...meju se,tim to asi nebude..nechci se ho na to ptat..je to blby reakce - A není to tím, že už vylízaná jsi? no pro dnešek myslím škodolibosti bylo víc než dost...

3 komentáře:

  1. By ma zaujimalo, kolko z tych zpovedi je fakt realita a kolko su bludy :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. 4Jimi: at je to jak je tak uznej,ze bejt tam jen pravda,tak se clovek mnohdy vubec nepobavi :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, viz kauza s klitorisem na zádech, že? :-i :))

    OdpovědětVymazat