úterý 7. června 2005

A desetitisící návštěvník dostane...

ne,přes hubu ne
....pusu (takže bych radila,aby to byla ta správná osoba ) Tak jsem tak dnes koukala na counter a co to nevidim,přiblížili jsme se k 10 000 . Proto bych vám všem chtěla děsně moc poděkovat,že mě čtete,psychicky to snášíte (jo? ) a občas se i vracíte...díky Slibuju,že nadále budou mít příspěvky stejnou ehm.."kvalitu" (už vidim,jak se zrovna k tomuhle Jimi vyjadřuje ) a zachovám svoje doslova (ne)myšlenky pro příští generace

8 komentářů:

  1. Sakra, zmeskal som to!!! :'-( :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Asi nejsem spravna osoba, ono to cislo 10019 a vek 2 x suzy neimplikuje jinou volbu. Ale muzu prijet? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. já přijedu a ani se ptát nebudu, j? :-i ;DD

    OdpovědětVymazat
  4. 4Jimi: njn...to uz je zivot :-i
    4Huhla:bohuzel,bylo to jen pro toho,kdo prisel na 10 000 :P :D
    4Onlinka: jestli si chces prijet pro pusu tak prosim,ale teda pokud ti nebude vadit,ze ti ji da treba kocka :-i

    OdpovědětVymazat
  5. To je šílená náhoda, že ten 10 000. návštěvník jsem byl zrovna já, co? :-i :))

    OdpovědětVymazat
  6. 4Incik: hmm...a cim to asi bylo?? :-i

    OdpovědětVymazat
  7. Preco mam dojem ze sa tu falsovali vysledky sutaze? :-i

    OdpovědětVymazat
  8. 4Jimi: jesus neni mozna :no: :-i

    OdpovědětVymazat