pondělí 6. června 2005

Jak to je u nás s úklidem...

tak na todle se podívejte
Tak jsem tak přišla po noci u Jany domů ze školy a koukám na stůl.Tam peníze a účet.Přeletim očima a co to dole nevidim ..no,podivejte se sami,jak to u nás chodí

teda,né že bych byla nějaký prase ,ale tohle jsme tuhle probírali s matinkou i po icq :
Ona: účast na majáles se nikomu,(žádnému praseti) kdo má takovej svinec v pokoji a dopustí,aby mu to musela uklízet stará máma s bolavejma zádama, NEPOVOLUJE! [Offline zprava (5/28/2005 [12:39])] ZuSka: já nejsem prase,já jsem tvoje dítě :-i ona: jenže máš binec jako čuně ZuSka: to nepopírám :D
mno,buď jsem tejranej jedinec nebo to bude pravda

3 komentáře:

  1. Ehm, já se o svém binci radši zmiňovat nebudu ... :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, taky mi mamka takhle občas vyhrožuje, že když si neuklidim, nikam nejdu, nebo nedostanu kapesný, čim dál tim víc se mi zdá, že rodiče jsou snad všude v základě stejný, ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ale na to ze je tvoja mati ucitelka ma desne pismo :-i

    OdpovědětVymazat