středa 29. června 2005

Jak si člověk pokecá...

když je to omyl a na druhý straně je nehorázně nechápavej člověk
Zvoní mobil. Jiný zvonění než obvykle. Ach jo. Už totiž vim,co mě čeká. Zvednu to,bude tam nějakej pakůň a bude se mi snažit namluvit, že jsem nějakej chlap. Ještě,že předem vim,co mě čeká . Jediný rozdíl od už typického scénáře byl fakt,že na druhém konci drátu byla velmi seni...nechápavá paní "Prosim."....../hmm,co budu za chlapa tentokrát? / "Dobrý den.Kdo je u telefonu??" "Skalická." dramatických 24 vteřin ticha "To je telefon Petra Šebka??"....../proslulej pan Šebek,tuhle mně po každodenní dopolední snaze dovolat se mi přišla SMSka : "Pane Sebku,potrebuju s vami nutne mluvit.Svoboda - Mediaprint".Odepsala jsem : "Nejsem Sebek a uz vubec ne pan.Dejte mi prosimvas uz pokoj.Vrele dekuji. " / "Ne,to je MŮJ telefon "....../no,kdo by to byl čekal.../ "A jste pan Šebek?"....../no pardon,ale zas tak hroznej hlas nemám,ne?? / "Ne,opravdu nejsem pan Šebek.Ale nejste první,kdo se mi to snaží namluvit. " 38 vteřin ticha /ale co,aspoň si vyperu i druhou botu / "Kdože je u telefonu???"....../touhu říct,že Petr Šebek jsem potlačila / "SKALICKÁ!! ....../ehm,neřikám to už po několikátý? / ticho /nepočítala jsem / "Aha.Tak to se omlouvám."....../a počkat,abych nadiktovala číslo účtu,kam mi máš poslat odškodnění za psychickou újmu jako co?? / Tak nashledanou Tak..nechcete někdo moji SIMku?

4 komentáře:

  1. Kup si novou a tuhle zahoď :-i :-)) Stejně na ní máš samý velký účty ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, tak toto je fakt sranda :-)) Mne sa iba raz snazil nejaky typek nahovorit ze som Jozo :-))

    OdpovědětVymazat