čtvrtek 16. června 2005

Není důležité vyhrát,

ale utéct před Klokočníkem
3.června 2005 (víte,jak se říká Pozdě,ale přece ? Tak to by mělo bejt v názvu blogu ) Jako každý rok na začátku června jsem vyrazila na soutěž v keramice.Páč a protože jsem ale ještě před soutěží musela k Janě s kuřatama (měla jsem tam spát a oni k večeři grilovali,tak abych tam trapně nešla bez ničeho ),vyrazila jsem směr její domov (mno to byste neřekli,že když vezmete kuřecí nohy z mrazáku a pak si na ně v busu sednete,jak vám nehorázně omrzne pr...).Musela jsem ale až k domu,protože nápad,že ty kuřata prostě hodim na balkon lehce shodil fakt,že bych jí nejdřiv asi zabila matku,pak psa a nakonec bych vyflákla okno,takže ještě v 15:28 jsem stála u jejího domova...no,začátek v 15:30,takže bych to asi (dobře tak určitě )nestihla...nicméně Janička se ukázala jako grand a půjčila mi svoje kolo (no,kolo...celou cestu jsem si musela opakovat "Je to kolo,je to kolo,...",,abych aspoň sama sebe přesvědčila,že se to podemnou nerozpadne /hm...za tohle asi dostanu přes hubu /).Ještě po dostatečném proškolení jak zacházet se zámkem (No prostě tam takhle narveš klíč,někdy tam vůbec nejde, a pokusíš se to odemknout...někdy to nejde,ale neboj... No,poté co jsem se nějak dopravila k místu konání (je to kolo,je to kolo...),vlezla jsem do sálu. Co mě vedlo ke stavu zděšení byl fakt,že první,koho jsem v sálu viděla, byl kolega Klokočník (už jsem vám ho popisovala,típek co se mnou chodil dva roky na kroužek,děsnej pakouš přesvědčenej,že ho každá holka balí ).Moje zděšení stouplo,když zmíněný vykročil ke mně.A na hranici se dostalo,když se na mě pověsil a už mi nedal pokoj . Tak jsem zařadila svůj přímo excelentní () výrobek k ostatním soutěžním a plácla jsem sebou na zem vedle stolu (ano,Klokočník including ).No,poté co se mě třikrát za sebou zeptal,jak se jinak mám,jsem byla jakž takž schopná vést rozhovor....Probrali jsme školu,jeho vztah ("chodíš teď s někym? " "Jo,už půl roku." "Vypravuj,přeháněj,detailama nešetři - jak vypadá,co ji baví,co má ráda? ").Tam mě nejvíc rozesmálo,jak líčil,jak se seznámili - Jsme se seznámili na chatu...bla bla bla ...sešli jsme se,to víš,přeskočila jiskra,však víš,ne? (tady na mě tak rádobysvůdně mrknul,že jsem se tam málem složila smíchy )..dál to bylo velmi zajímavý,bohužel todle hodlám blognout před 22. hodinou.... Pak se na mě náhle tak chlapec zahleděl,pravil,že jsem pořád hezčí a hezčí,což mě přimělo vyskočit na nohy a už standartně se slovy "Neřikej " zdrhat pryč... Ve vestibulu jsem se ale moc neohřála (jo,vyčmuchal mě ),zvolila jsem jinou taktiku...jeho poznámky o mojí údajné kráse jsem ignorovala,ovšem jeho ruce,snažící se šahat mi na vlasy a podobně,jsem prostě fackovala (to by mě zajímalo,jestli by to pochopil,kdybych mu vrazila jednu pořádnou pěstí ).Teda já osobně bych po osmý vyřčenou větu Nešahej na mě! pochopila,ovšem ne tak on No,budiž.Poté,co se nějak uklidnil,jsme zase seděli u stolu a čekali jsme,až bude vyhodnocení.Chvilku notně zpestřily spolužačky ze základky svým příchodem...ke všemu příchodem za účelem vidět mě .Řeknu vám, Čau Bugys jsem neslyšela už fakt dlouho (mojí odpovědí sice bylo tiché Zachraňte mě od něj ,ale to nestojí za zmínku ) Tak jsme tam tak kecali,přeřvávali hudbu (ano,s měkkým i,protože Klokočníček se hned snaživě představil a začal děvčátka balit - hlavně mě dostalo,jak se ke mně naklonil a pravil,že se mu víc líbí ta vpravo,protože má větší prsa ..pravda,v té chvíli jsem se tam už decentně válela smíchy a jen ta zeď za mnou mě držela v sedě )..zajímavý bylo,že hovor se většinou točil kolem něčeho,k čemu jsem neměla co říct - rodinný pouta (tam jsem jen decentně točila očima ),superstar (tam jsem jen decentně dodala k tomu jeho "Mně se líbí Gába . " "Jo,protože má pořád venku prsa " "Co? " "KOZY!!!" /což trochu připomíná tu situaci,jak mi tuhle líčila Lenka a já jsem ji zapomněla : Online-kamoska : mno to bylo tak... prostě jsme měli hodinu angličtiny a nějak se stočila konverzace na medvídka půů... no a ono se tam jako tak všichni smáli potom, já už ani nevim, jak to vlastně bylo, ale naznačovalo se tam, že to "půůů" znamená hov*o, nebo že se po*ral, či co a tys tak jako na mě se otočila a ptala se, co jako to má znamenat a já na tebe: "No to půů je jako že má houvínko v gatích" "coo? " "No prostě jako že se posral!!!" /) No,pak naštěstí začlo vyhlášení,což Petra komentovala slovy "A teď je tu ta sloavná chvíle,kdy dostanete...propisku ! .Abych to zkrátila,umístila jsem se na třetím místě...ze tří lidí (nutno ale podotknout,že první byl típek,co se se svejma výrobkama zúčastnil celostátní soutěže a umístil se,porota byla zkorumpovaná a Klokočník je pako,takže proto tak /no,mně to ale může bejt fuk,já jsem vyhrála předchozí tři ročníky /) Pak už jsem jen shrábla výhru,rozloučila se s holkama a vydala se honem ke kolu (ale kdybych šla pěšky,tak bych doprovod měla,ptal se ) a jela jsem pryč...až po cestě mě tak napadlo,že když se letos vyučil,tak příští rok by tam čistě,ale jen čistě teoreticky nemusel bejt,protože se nevejde pod věkovou hranici... (KDYŽ SE DAŘÍ,TAK SE DAŘÍ!!!! ) Včera mě ještě při líčení situace Jimimu pobavilo,když pravil: [22:11:35] Jimi: a potom ze nejsi hezka... vidis mas este aj uchyla vlastneho :D

8 komentářů:

  1. Oh, ake lukrativne miesto som ziskal :-))) To je reklama na nezaplatenie :D (hej, a preco tam neni na mna link? :-i :DDD)

    OdpovědětVymazat
  2. Jimi: protože ZuSka ví, že dáš linka do www u komentářů :-P :-i ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Já pořád říkám, že jednou bude nápadníky odhánět tyčí... :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  4. 4Jimi: moc me neto nebo to budu chtit zaplatit :P :-i
    4onlinka: no,rikej tomu jak chces,ale ja bych to nazvala lenosti...:-i
    4incik: no,zrovna tohodle nápadníka bych nejradši odháněla tyčí,ve který by šlo 220 :-i :DD
    4Jogi: nepopírám :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Mimochodem příště si jdi pěšky!!!!!!!!!!!!
    No vono to tvoje kolo taky není nijak pojízdný!!!!!!!!!!!!!!
    Na praxi si to s tebou vyřídim. Doufám že máš sepsanou závěť!?!!?!!?!!?!!?!!?!!

    OdpovědětVymazat
  6. 2 Zuska: No, dneska uz je v zasuvkach 230V, coz je v tomto pripade pozitivnejsi. A kdyby byl jeste vic neodehnatelnej, tak bys mohla pouzit napeti mezi dvema fazemi, tam je 400V... :)))

    OdpovědětVymazat
  7. 4Staon: dik,pristi rok to natuty pouziju :DD

    OdpovědětVymazat