středa 1. června 2005

Tak todléééé...

je suprová kravinka
Tuhle jsem na nějakým,už nevím jakým (kdo by se kvůli tomu obtěžoval do historie ) našla odkaz na suprovej prográmek.. Spočívá to v tom,že to ve zvolené složce projede všechny fotografie či obrázky,vytvoří knihovnu a vy už pak jen zvolíte obrázek,který chcete poskládat ...a abraka dabra ......poskládá to z podobně barevnejch fotek (počet či oblast skládání zvolíte) tu vaši zvolenou Já osobně jsem si na začátku svého hraní zvolila za oběť fotky svého zjevu,takže se člověk nemůže divit,že je to v oblasti mého oděvu samej klobouček a dort beruška (to jsem tu neukazovala,nicméně můžete mrknout na http://suzysphotos.wz.cz/dorty.htm ) Co mě ještě opravdu po důkladnějším zkoumání pobavilo,bylo to,že jsem až po složení několika mozaiek postřehla,že mám v složece fotek taky obrázky na stránky,takže se podívejte pozornějc na ty šedý kousky,je to samej screenshot Myie a nápis Epos


Sosnout si ho můžete tajdle

2 komentáře:

  1. Tak to je hodně hustý. :D
    Myslim, že jsem kdysi měla takovýhle puzzle. Skládat to šlo fakt obtížně. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To ja by som mal z tych fotiek samu prasarnu :-i

    OdpovědětVymazat