neděle 26. června 2005

Winamp se tak snažil,...

ale moje psychika je pevná a neotřesitelná (ale zas jako nic neslibuju )
Ve čtvrtek 23.6. v 16:42:20 jsem konečně slavnostně ukončila akci Winamp,započatou společně s Jimim 16.5.2005 v 18:14.Od té doby se hodně změnilo...změnila jsem skin winampu,dvakrát wallpaper,zbláznila jsem se... No,v té slavnostní chvíli jsem nábožně zírala na toto :
Tak a teď se budu půl roku zotavovat... /v blognutí někdy dřív mi lehce zabránilo bloguje,které mi bránilo v přístupu (no co to je toto??? ) a fakt,že jsem byla vyvržena z vyhřátého domova do divočiny..no,o tom až příště /

5 komentářů:

  1. Přece to nemohlo bejt tak hrozný :)))
    mozna jen trochu dlouhy :)))
    Mě ses ale nezdála nějak ...... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíši, Jimi tuhle šílenou akci opakuje a ty ses ještě přidala? Podle mě jsi byla magor už před tím a písničky podle abecedy to už zhoršit nemohly... ;))

    OdpovědětVymazat
  3. 4Jogi: hele,zkus někdy přijít,pustim ti komplet všechny cd např. od Greenday nebo Offspring za sebou a pak pokecáme,jo? ;))
    4Staon: díky za důvěru :-/ :-i

    OdpovědětVymazat
  4. Ja myslim ze jasny dokaz ZuSkinej sialenosti je ten prapodivny skin :-))) Na to by som sa pozerat veru nemohol, ja mam rad klasiku :P

    OdpovědětVymazat
  5. já si myslim, že je to krásnej skin ;)) budu muset taky prošmejdit a najít podobně střelenej :-i :D

    OdpovědětVymazat