sobota 18. června 2005

Mise Červený Kostelec,part III.

MY tam trefíme,to se musí uznat
[12:50] Průzkum druhých veřejných záchodků v nádražní budově za tento den dopadl dobře.Sice žádná nabídka na sado maso jako na záchodcích na našem nádraží,zato však přímo excelentně mokrá celá kabinka a o toaletním papíru si člověk může nechat jen zdát.Že jsem tu dvoukorunu radši nespolkla.
[13:20] Nacpali jsme se do vlaku a jedeme směr Kostelec.Hodně nás stojí,ale moje matinka se vydala udělat pořádek a všechny děti posadila.Ač dvě holky (bůůů ),které seděly a měly vedle sebe na sedadle batohy tak úplně nepochopily,takže musela matinka ty batohy s omluvou sundat.Jedna z nich vzápětí začla svůj batoh hladit,jak kdyby se mu něco stalo. Ještě,že se držim.
[15:24] Úspěšně jsme dorazili ke kostelu.Nastala pauza,ve které se někteří zotavovali z cesty,někteří z nabídky dortů v jedné výloze,kolem které jsme šli.Totálně mě dostal dort beruška,kterej měl čumák jak jezevčík,kterýmu přejel hlavu náklaďák


[15:40] S matinkou jsem vyrazila zkoumat,kudy se dostaneme do kempu.V elektru byl sice pán velmi ochotnej a cestu nám sdělil (možná ho trochu rozmrazilo to matčino úvodní "Nic elektrickýho nechci,ale v kempu by se mi docela líbilo "),ovšem celou dobu nám říkal,ať jedeme tamtudy a tamtudy.Když jsme tak vyšly ven a já jsem se s nadšeným výrazem zahleděla na maminku a ptala jsem se, čim teda pojedem,dostala jsem pohlavek.To je úroveň.
[15:52] No prej jo. (pro větší pochopení čtěte odzadu...ne,kecám .Koukněte na pravou část fotky).


[16:02] Volala jsem Incikovi,jak se tam má za náma dostat.Poté,co jsem tak pěkně vylíčila cestu a zavěsila jsem, se do mě pustila máma,o jakýmže elektru jsem to zas mlela,že teď pojede někam úplně jinam.Tak jsem volala znova.Stane se.
[16:35] Trefili jsme, a to prosím rovnou.Naším útočištěm pro tuto noc se stala chatička vlevo.I když se obávám,že proti matičnu chrápání nás neochrání ani anděl strážnej.


[16:44] Povlíkla jsem postele,což byl vzhledem k tomu,že jsem se nejdřív zoufale snažila použít ubrus na stůl jako prostěradlo,velký výkon.Vyčerpávající.Aspoň že výhled z okna mě neklame.

2 komentáře:

  1. Když mi cizí učitelky šahaj na batoh, bývám vulgární ;] Takže ty dívčiny byly ještě v pohodě ;]]

    OdpovědětVymazat
  2. 4miira: copak tam můžou vyhmátnout pěkného? ;))

    OdpovědětVymazat