neděle 19. června 2005

Mise Červený Kostelec, den dva, part VI.

nebýt výluk,tak se vůbec nepobavíme...

[14:25] Relaxace na molu.To vypadá asi tak,že tam ležim,usínám a snažim se z vlasů vybrat těsto.Ještě,že mám na probuzení foťák a celkem se nevzpouzející model .


[14:35] Ta voda je velmi poučná.Zahleděla jsem se do hlubin a zjistila jsem,že kouření škodí zdraví. A pod vodou to musí bejt ještě nezdravější.


[14:42] Provedla jsem svůj vytoužený nálet na houpačky.To dítě,co se tam včera houpalo,mi vážně pilo krev.


[16:40] Právě jsem se dozvěděli o výluce,takže z Přelouče máme jet až do Hradce busem. Vojta začíná bejt kvůli tomu svému kolu lehce znepokojen,ale přesvědčuju ho,že to bude v pohodě. Jen nevím,jestli přesvědčuju jeho nebo sebe.
[18:10] Právě jsem dojeli do Hradce na hlavní nádraží.Vlak měl sice odjíždět v 18:06,ale nápis Zpoždění 10 minut nás uvedl v nadšení. Omyl. Zatímco zbytek výpravy běžel,my jsme museli do haly a tam kde schodům. Vojta slezl z kola,matinka šla s ním dolů a mně řekla,ať tam zůstanu u toho kola,že pro něj přijde.Tak jsem se na něj tak podívala,pravila jsem,že na to kašlu a šla jsem s kolem dolů. To na mě musel bejt docela zajímavej pohled,jeden bágl na zádech,jeden na břiše a táhnu ze schodů ještě kolo. Ochotní kolemstojící.
[18:13] Úspěšně jsem se dostali ze schodů až dolů. Matinka pravila,že jsem teda dobrá,vzala Vojtu do náruče a nesla ho,abysme to stihli.Já jsem zatím položila kolo na zem a že s ním pojedu. No,první co se mi povedlo bylo narazit do zdi .Pak se za mnou ale najednou objevil nějakej típek a že nám pomůže (dík ).
[18:15] Vyběhli jsme až nahoru.Nutno uznat,že takhle efektivně mi vlak ještě neujel.
[18:16] Mamka postavila Vojtu,odfrkla a pravila,že už se těší,až zase někam pojede s českejma dráhama. Kdo víc.
[18:51] Čekáme ve vlaku na příjezd dalšího výlukovýho autobusu. Až se začnou hrnout lidi,ujedem. Padají ošklivé poznámky na adresu ČD ("Je to asi takhle: český dráhy maj pro případ výluky takovou pomyslnou čáru. Tu když cestující,jdoucí od autobusu, překročí,vlak se,ať se děje cokoliv,rozjede.Jen je tu otázka,jestli tu čáru posunou,když to nějakej sprinter stihne.Protože by bylo hodně smutný,kdyby člověk nemohl tomu vlaku ani zamávat. , "To 15,to je zpoždění v minutách nebo hodinách?").Já samozřejmě nic .


[19:20] Domove drahý. Nějakej inteligent vyfláknul prosklenou vitrínu na reklamy na zastávce. To poznávám,jsem doma. A přežila jsem.

2 komentáře:

  1. Na tych houpackach sa tlemis az podozrivo podobne stavu "hulim, ale nepiju" :-))

    OdpovědětVymazat
  2. 4Jimi:nahodou,jsem byla uplne cista :-i (az na to testo ve vlasech a vsude :-i)

    OdpovědětVymazat