čtvrtek 23. června 2005

Madagascar

viděla jsem,slyšela jsem,smála jsem se
Dneska jsem se asi po třech dnech konečně dostala k filmu Madagascar. Jelikož všechny tyhle filmy typu Shrek,Hledá se Nemo a tak podobně přímo zbožňuju,čekala jsem,že mě Madagascar nezklame.Nezklamal .Ač jsem to sledovala bez titulků (po 15ti minutách zoufalýho snažení sesynchornizovat aspoň jedny ze čtyř titulek co mám,aby seděly,jsem to vzdala ),bylo solidně rozumnět.Mně osobně se to líbilo a doporučuji to shlédnout v originále,protože jedině tam si užijete hlasu například Jady Pinkett Smith v roli hrošice (joo,kde jsou ty časy,kdy jsem s Niobe krosila všechno kolem při hraní Enter the Matrix...) Co ve filmu ovšem ještě určitě stojí za pochvalu,je partička tučňáků s jejich hláškou "Just smile and wave boys,smile and wave" (no,ve filmu pochopíte ) a teď už nějaké pix: Hlavní postavy


Scéna,ve které Madagascar docela pěkně parodoval Americkou krásu (ale přiznávám,že kdyby k tomu nehrálo Dead Already ze zmiňovaného filmu tak bych to asi nedřív nepoznala )

Alex začíná mít hlad a probouzejí se v něm lovecké pudy... "Promiň,ale koušeš mě do zadku." "Ne,to ne." "Jo,to teda jo"

Jo, čsfd o něm říká toto a můj názor už znáte... (ale stejně neprohloupíte,když se na to podíváte )

2 komentáře: