pondělí 20. června 2005

Já se tak snažím...

ale ta zpovědnice mě pořád táhne zpátky
Myslím,že ten začátek o tom,jak jsem dneska brouzdala po zpovědnici už znáte,takže přejdu rovnou ke zpovědím . je mi 16 let a mám strašně malá prsa.Stydím se za ně!!! Myslíte vadí klukům jedničky????Díky. ne .. ale vadi nam kravy, co maj blby dotazy ... ------------- Rostou mi chloupky kolem paloucku na prsou a roste mi jich tam hodne. Cim dal tim vic. Zatim to holim, ale ono se to siri porad dal a dal. Neni na to nejaky medikament, ktery zabrani rustu tak rychle? Krome laseru apod. Na to nemam paloucek, coooze? bud rada ze ti tam netancujou vily o pulnoci :) Tak to je špatný, doporučuji určitě neholit nebo to zachvíli budeš sekat křovinořezem. ;-) ---------------- začaly mi vypadávat chlupy mezi nohama po velikých chomáčích! nemá někdo podobný problém?? čím to může být??? To jen odpadává zimní srst... To to jaro. Prostě háráš a línáš, no :-) Nechce se ti někdy třeba štěkat? jeee, to nasemu kocourovi taky ... a co ze tak pozde??! --------------- Ahoj. Mám malý problém.Se svou přítelkyní jsme se rozhodli poprvé spolu vyspat a nepodařilo se mi zasunout (prostě jsem ho tam nedostal) a ne jednou.Oba jsme to chtěli dělat poprvé.Možná víme čím to je, ale nejsme si tím tak úplně jistí.Za dobrou radu předem všem děkujem. Zapomněla roztáhnout nohy? -------------- Jakým způsobem jste dokázali potěšit svýho miláčka,co mu udělalo radost? koupil jsem mu ovesné vločky. byl moc rád. snad teď už přestane pelichat. -------------- Nazdar, co se stane kdyz jsem se zamilovala do plakatu odhaleneho kluka. Plakat je 3D a jemu na tom plakatu stoji(dostala jsem ho od kamosky k vanocum). Nemuzu za to ale mam nutkani kourit mu ho... Ale vetsi problem je ze mi je 13 let. Nemuzu se stim nikomu sverit! Coz, klukovi ho kourit muzu ale je mi teprve 13! Co s tim? Hlavně ten papír nepolykej! Máte psa... ? ------------- Zdravim, muj problem je vtom ze vzdy kdyz se koukam na dokument o zviratech zejmena o opicich tak me to hodne vzrusuje... Kluka nemam a nevim jak si pomoc. Napada me nejhorsi myslenka "nejsem snad ZOOFIL?" Moje učitelka vypadá jak gorila. Je její manžel zoofil? Ne, proč :) Takový King-Kong, hmmmm :)))))))) ---- No,jediné jako to můžu komentovat,je ""

6 komentářů:

  1. No, doufám, že tě to moc nezkazí :-i :-D Čteš to nějak podezřele často :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Stejně už jí to zkazilo :))
    Buďte rádi že sní nemusíte trávit 7 hodin na praxi :)
    Utrpenííííííííí ! ! ! ! ! ! ! ! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. 4Jogi: co to kecas?? dyt je to jen sest...:-i :DD
    4Incik:leda,ze bys me vcas zachranil...;))

    OdpovědětVymazat
  4. A je jeste vubec mozny te zachranit Zuzi ? :-))

    OdpovědětVymazat