pondělí 25. října 2004

Den v pr...světa ...

práce šlechtí...teda jak koho
23.10.2004 Ráno jsem s veselým úsměvem,radostí a zpěvem vyskočila z postele a nadšeně běžela na snídani..byl taky důvod se radovat - čekal mě den plný práce ...kecám
Tak a teď je na čase napsat to jak to ve skutečnosti bylo :
S absolutně votrávenym ksichtem a náladou pod bodem mrazu (a to prosím už topíme ) jsem se na čtvrtý pokus vyhrabala z postele..po pozření absolutně nechutný snídaně jsem byla doslova natlačena do našeho vozítka a jelo se
náladu mi nezlepšil ani fakt,že je docela hezky a že jsem přežila tu oslavu
přeskočím-li pár nepříjemností,nakonec jsme dorazili na zahradu
po vyfasování velmi slušivých modráků jsem dostala grátis hrábě a už to jelo...zahrádka to není zrovna malá,takže hrabání ořechů,jablek a listí spojený s trháním jablek trvalo celý odpoledne
odpoledne nám zpestřoval nějakej idiot,co neměl na práci nic jinýho než jezdit po celý vesnici s amplionem na střeše,cpát do nás dechovky ( normálně snesu celkem všechno,ale v tý chvíli to na mě bylo moc )..navíc to prostříhával hláškou : "kůže,kůže,kůže,kůže!" chvíli dechovka,pak toto a furt dokola a dokola...to byla málem moje smrt
důkaz toho ,že jsem se přiblížila k ovocnýmu stromu máte zde :
(omlouvam se,ale moje klavesnice se rozhodla,ze bude ignorovat mackani klaves s diakritikou ) nakonec jsem se precejen dostala nejak domů
prisla onlinka,tak byla sranda nejdriv jsme koukaly na Gothiku (bezva film )pak jsme sedely na netu (s Incikem ) a ve finale jsme vzpominaly na dobre skolni zazitky
za absolutne nej povazuju ten,jak jsem sla po kandelabru pred skolou pred nasi zakladkou je takova tlusta zelezna tyc ,na ktery se da sedet... Sly jsme ze skoly a ja jsem na tu tyc s baglem vyskocila a sla jsem jako po provazu...ale jak jsem mela tezkej bagl tak me prevratil a spadla jsem
lezela jsem tam na zemi na baglu (diky bohu za nej ),nohy hozeny nahore na ty tyci a nemohla jsem se prestat smat ...
jenze zrovna v ty chvili jel ze skoly ( ne muj idol ne,jak to je ve vsech trapasech ve vsech divcich kra...teda casopisech ) v aute reditel ...
zastavil kousek ode me a ziral...
ja jsem tak pomalu vstala,ale porad jsem se nemohla prestat tlemit ( nejen ja ) to byla fakt sranda
nebo to jak jsem Lenku provokovala a ona ze do me jako strci a shodi me na zem schovala jsem se za Baru a jak do me Lenka strcila,tak ja jsem popolitla a srazila jsem Baru ...ta spadla na popelnici,ktera se s rachotem zritila ...
kdyz se absolutne doslova nas*ane zvedla,zacla nastvane nabihat na Lenku...(ale jelikoz ma BMI 14 /Bara,ne Lenka ) tak to s ni moc nehnulo
jooo,na ZS byla sranda

5 komentářů:

  1. tvoji smilíci jsou si sobě podobní jak vejce teď už nevím čemu
    ber ohled i na nás co čtem texty po celých půlřádcích (=řádek na 2 mrky oka), když tam na nás číhá neznámý hieroglif smajlík - a všichni jsou si podobní, musím přestat v čtení, rozlišit ho, při dalším čtení zkoumat zas jiný - ber tak že neslyším tón tvého hlasu kterým to píšeš a leccos proto člověk či brtník čte jinak než je psáno. jestli vidíš smajlíky co používá peťulka, jsou fak dobře vybrané a liší se od sebe, nezasekáváš se a neluštíš význam.
    čili pokud je máš všechny v jedné barevné škále, zmírni jejich používání, děsně to znepřehledňuje text

    OdpovědětVymazat
  2. SMILICI JSOU SUPER!
    Ja tedy musim rict, ze jsou povedeni.
    (Hlavne ten, co piska a ten, co ma na krajicku a ten co prikyvuje. Tem se proste musim zasmat pokazde:o))
    Nuti na chvili prestat ve cteni, aby pridali jeste oci a usta tvarim myslenek, ktere by bez nich clovek skutecne mohl cist jinak nez je psano. Neslysim tvuj hlas, a tak mi zlutooranzova 'vejce' pomahaji vytvaret a potvrzovat predstavy o tom, jak se na to divas ty.
    Jsem rad, ze tam jsou. Vsichni. Smeju se tak 2x vic.

    PS:(Dival jsem se na "petulka.bloguje.cz" ale patrne to bude nejaka jina Petulka, protoze tam to se smilikama byla trosku bida).

    OdpovědětVymazat
  3. >>lední brtník: vypni si obrázky ;] budeš serfovat dvakrát rychleji a nic tě nebude "rušit"

    >>ZuSka: Tys pracovala? :]]]

    OdpovědětVymazat
  4. Blog necitam preto aby som to precital v novom rekorde, ale preto aby som sa nieco dozvedel a aby som sa pobavil... a to sa mi tu vzdy podari, takze sorry Brtnik z Brtniku, nikto ta to citat nenuti :-) btw smajlikov pouzivam aj ja, tych istych, lebo to pokladam za skvely napad :-))

    OdpovědětVymazat
  5. a tos ještě zapomněla dodat, že na tebe řiditel koukal tak, jako kdyby se ujišťoval: ne proboha, ona přece není zfetovaná...
    however jsem čekala, že tam zařadíš ještě ten, jak jaksi Petra na chodbě "spadla" O:-ú

    OdpovědětVymazat