středa 27. října 2004

Setkání s Incikem...

teda ale ten den začal nic moc
Teda ráno,to bylo něco ...moje první myšlenka po otevření očí byla, že se asi pozvracim
no,přeskočim-li pár nechutných detailů ,vyšla jsem z baráku a zjistila jsem že sem se zapomněla namalovat....sakra .
Vyrazila jsem k doktorce...tak si tak sedim v čekárně a čtu Elle (Jak si udržet chlapa btw.to byly rady dle mě absolutně na hov... )načež tam vrazí skupinka lidí...teda já nevim jak ta holka,ale já bych si s sebou na gyndu celou rodinu nebrala
no,pak byl nicméně čas jet na busový nádraží ...přijela jsem včas,no dokonce o chvíli (no,třičtvrtě hoďky )dřív...tak se tam tak klepu zimou na včas ukořistěný lavičce a koukám ...značně překvapivě se nic neděje jen u vedlejší lavičky si někdo (tipuju tak včera )odložil obsah žaludku (NE,já NE ) byste neřekli kolik lidí odradí od sezení na lavičce trocha zvratků )
no,pak přijede očekávaná rach...autobus a z něj "vypadne" Incik no,už jen fakt že si mě v davu nevšimne mě docela pobaví (musela jsem si vzít černou bundu,pche )
no,tak se teda zvednu a jdu...
(domýšlejte,jeli jsme busem a nic se nedělo )
no,cestou od busu statečně trénujeme na bobříka mlčení zkrátím - li to : SG Nezvratný osud dvě (nemohla jsem ho ochudit o nej záběry) Dog soldiers (taktéž )
oběd...už jen pohled mojí matky mě ( a myslim nejen mě ) trochu znepokojoval
jakožto dezert ze podávaly moje linecký kolečka,který Incik statečně pozřel
už jen fakt,nepadnul mrtvej k zemi byl dobrý znamení
krásně jsem se nadlábla skleničkou Mattonky a pak jsem se na chvíli vypařila (omlouvám se )
a máma mu kvůli mý nepřítomosti (mi tvrdila ) začne vykládat cosi o nějakym kohoutovi ...chudák (Incik,ne máma)
no pak jsme se koukali na Atlantis ,nějaký ještě SG a Drž hubu (kvalitní komedie )
ááá cvak a pak byl podvečer... (prosimvás když řeknu že Pce budou jednou metropolí ČR tak budou a tečka ) nakonec jsme hledali nástupiště (tydlety lidi co maj mylný informace )
PÁPÁÁÁ MNO A TEĎ SE NA TO JUKNEM Z DRUHÉ STRANY...a detailnějc

7 komentářů:

  1. Naprosto souhlasím, že Pce budou jednou metropolí ČR -> ba co ČR já bych to stáhnul minimálně na naší galaxii... :-í
    BTW: Společný foto není... :-í Už vidím jak Jimi tiše závidí :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi tušim, jak byl Incik překvapenej, když's ho vyfotila (nesnášim, když mi to děláš :( :-) ) However se to dá přirovnat k tý, kterou si mmch vymazala, jak's tam měla vidět asi půl pusy při zpívání... ? :-ú jj skrytý foťáček :)

    OdpovědětVymazat
  3. Korchy: Jak tise? :-)) Ja zavidim nahlas... teda rozhovor s mati ne :-i

    OdpovědětVymazat
  4. Incik je docela pekny kluk..:-)
    Ale jinak celkem dobry zazitek, nevim, co byste cekali od prvniho osobniho setkani za zazraky, myslim, ze to probehlo uplne v pohode a OK..:-))) Tot moje reakce..:-)

    OdpovědětVymazat
  5. jo, bylo to super :)) Co se tý fotky týče, tak mě ZuSka cvakla rozrovna ve chvíli, kdy jsem vyprávěl nějakej vtip :) Proto se tak křenim :-í Jinak se tvářim poměrně inteligentně O:-))

    OdpovědětVymazat
  6. no což to mě je jasný, to znám, už jsem si docela i zvykla a akorát jí to stejnou zbraní oplácim :))

    OdpovědětVymazat
  7. I only wanted to sign in,to let you know that I were here.Horst

    OdpovědětVymazat