pondělí 18. října 2004

Končím s netem...

ne,napořád ne
Potom, co jsem se včera večer v záchvatu sebelítosti,smutku,zklamání a nechtěnosti (doják...že já nepíšu telenovely ) rozhodla že si dám pauzu od netu....so let´s do it
40 dní a 40 nocí...ne,blbost,nejsem Još Hártnet po 3 (zaokrouhleno nahoru ) dny nebudu chatovat (doví,jesli to vůbec přežiju ) ,jelikož v poslední době nic moc nestíhám...už půl roku rozečtené knížky na mě smutně pomrkávaj z knihovny,ve škole to taky zrovna nejde (ten dnešní test,co byl z toho co jsem se FAKT měla učit ,zhodnotím asi takto : hůř než za pět to nebude ),mám pár rozdělaných básniček (moje mysl by to mohla eventuálně považovat za zmiňovaný šibeniční termín )....
tak uvidíme co bude...třeba se vám beze mě bude líp než se mnou
pište básně dokud vám do toho nekecám,mluvte s hrubkama a podobnejma lahůdkama,mluvte o čem chcete ,přivlastňujte si koho chcete (že ano,Reave ...od teď je Incik jenom tvůj ..na ty tři dny )...
prostě dělejte co chcete,nebudu tu abych vám do toho (jako vždy ) mlela ....
Ovšéééém..ve středu večer tu budu jako na koni

1 komentář:

  1. A to ze mi tym znizis vykonnost (ehm, hlavne v skole :-i) ti iste nevadi, co? :-)
    You are so selfish :-i :D
    Ale nie, spravne, aj ja by som to potreboval, ale ja na to nemam dostatocnu silu, obdivujem ta, teda pokial to skutocne dokazes, potom v tebe mozno uvidim moj vzor a skusim to tiez... nie, neskusim, nezvladnem to :D

    OdpovědětVymazat