středa 20. října 2004

Ve škole se leccos děje...a taky neděje

pokud neumřu na laborkách z chemie tak nikde
Další pohodový den...nikdo na mě neřval,chtělo se toho po mě sice až přehnaně moc,ale přece jen v rámci mých možností,nakonec jsme nepsali z psychologie,na kterou jsem se stejně jen tak btw.neučila ,takže pohodička
byla jsem zkoušená z techny.....1- (techna je ta šmejdovina,co jsem se celej víkendu učila místo surovin )
naše učitelka na laborky je fajnová...taková starší paní,co dokáže v některých chvílích nechtěně přímo sršet vtipem...ve chvíli,kdy připravovala před náma na katedře pokus,jen tak mimochodem prohodila "doufám že mi to nebouchne jak minule" většině spolužáků spadla čelist na tento výraz ""
po tom,co zamořila celou třídu vě snaze ukázat nám sublimaci jódu chtěla zbytek pokusu vylejt z okna...s otázkou,jak často tam někdo chodí ...
Spolužák řikal:" tam stejně nikdo nechodí,jen občas školník...ale stejně to není nějak škodlivý nebo tak,ne? " "ále...ani není..jenom mi to tuhle ,když jsem si dala trochu do kapsy, prožralo celou kapsu" atd.
pak byl supl,při kterým jsme se koukali zas na nějaký video o drogách (ve mojí třídě se dá leccos pozorovat in live,tak na co video )
na konci hodiny učitelka řečnila o našem nevychování ..větu dokončila slovy:" a tajdle slečna tu skoro spí na lavici" (samozřejmě to bylo na mě ) jakožto mistr výmluv vůči učitelům (to se hodí hlavně doma ) jsem reagovala ,že nespim,že je mi jen špatně po laborkách z chemie (což byla vlastně i pravda,protože ten smrad byl příšernej nicméně základem byl fakt,že jsem byla děsně ospalá )
průběžně jsem si "hrála" s mobilem a byla nuda
třídní dostala geniální nápad:rozsadila nás jak se jí zlíbilo,budem sedět kluk a holka toto sdělení ve třídě okamžitě vyvolalo zděšení a všichni (teda vyjma mě,Ajse a dvou dalších ) řeší s kým a jak a proč bude sedět ..zejtra bude sranda,až se to dozvíme
ještě jsme se učili dělat kornouty na zdobení a psaní...výslednej kornout nesmí mít žádnou dírku Jana: "ten můj kornout má dírku...ale akorát tak aby ní prošel špendlík" "ten můj má dírku spíš tak na hřebík...tak dvoustovku "
všechno co mě přišlo zajímavý a vás to bude nudit jsem již vyčerpala Blbinky ve zkratce: 1.zítra se konečně dočkám tý Fakulty
2.kdybyste v sobě našli krapet chuti po rozhovoru se mnou ,tak mě najdete teď už denně na hubu Czparadise.no-ip.com
3.procházela jsem album fotek co jsem našla a myslim že vás prostě NEMŮŽU ochudit o fotky své maličkosti v dětství,kdy jsem byla ošklivá (jak kybych teď byla krásná nebo co

2 komentáře:

  1. Neverim ze si niekedy bola skareda :-i btw ja som bol pekny uz od narodenia... ale co sa mi potom stalo, to uz nikto nevie :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně tu Fakultu zas nevipínej, až tam bude ta baba ve sprše :-)))

    OdpovědětVymazat