středa 6. října 2004

Školní pošušňáníčko...

doufám že se do rána vzpamatuju
Nějak se mi podělalo objednání obědů (máme volbu ze dvou jídel,1 nebo 2 a mě to teď furt dává jedničky i přes fakt,že to sou jídla co nejim )..např včera jsem měla smažený žampiony
každej kdo mě zná ví,že JÁ bych si nedala smažený žampióny ani v nejhorší noční můře
takže mi to už ten den bylo podezřelý...nicméně kamarádka si to se mnou čenžla,takže jsem nakonec měla koprovku (aspoň něco )
za to dneska,dneska to byl horor- škvarkové knedlíky se zelím a hovězím masem,to byla ona jednička
no,už jen při pohledu na talíř to vypadalo,že je to předžvejkaný
no chuť to mělo...mělo ...jako namočená houska ..k tomu bylo jakýsi pochybný zelí a kus masa,kterej byl nejspíš gumovej,protože se nedal ukrojit (třeba to pak jen umyli od omáčky a hodili na další talíř ..no,když vařej naši spolužáci tak má člověk právo bát se )
no po tom,co se mi ani nevim jak podařilo trochu toho sníst jsem měla pocit,že to do toho talíře zas vyhodim ..ty zrádkyně co seděly se mnou se tam s klidem futrovali krůtím stejkem s rejží a s úsměvem zíraly na mě ...
chtělo to něčím zajíst,nicméně ve chvíli,co mi ta ***** co prodává ve školní cukrárně odmítla něco prodat,protože jsem měla jen dvoukilo, jsem se zapřisáhla že tam už nikdy nepáchnu ..takže mi nezbylo než se sebrat a se snahou udržet to v sobě jít zpět na dílnu ..musím říct že ta cesta byla velmi náročná
no tak nějak po zbytek odpoledne jsem měla pocit že vrhnu,ale to je jen detail
no,už je to pár hodin a mě je pořád blbě...
(že bych si sehnala regulax? večer chutná,ráno pomáhá? )

3 komentáře:

  1. Nechodis ty nahodou k nam do jidelny? :) Ta uz mela bejt davno zavrena :) Hygiena musela udelat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelikou (asi takhle :) ) vyjimku, aby to zustalo v provozu :))

    OdpovědětVymazat
  2. tak to my máme taky občas takový šlichtičky, ale nám to dávaj vždycky napsaný menu jen na tejden, takže člověk neví, co bude v pondělí k obědu a tudíž si to nemůže odhlásit, a tak jsme měli jídla typu fazole, cosi, čemu říkali filé...

    OdpovědětVymazat