pátek 22. října 2004

Práce s počítačem again...

nudím se,tak píšu
Tak si tu tak sedím na hodině práce s počítačem... Musela jsem se přesadit,takže teď sedím sice vzadu,kam učitel nevidí ,nicméně jsem na absolutně předpotopním pc no,monitor je děsně malej a starej (i když možná jsem jen rozmazlená z mojí devatenáctky ), takovou starou klávesnici jsme neměli ani na našem prvním pc (každý zmáčknutí klávesy je provázeno hlasitým cvaknutím a když zmáčknu nějakou klávesu z horní řady nebo backspace tak ta klávesa vypadne ) a myš nemá kolečko,takže po ní tak divně jezdim rukou a divím se že se nic neděje
právě jsem excelovala vysvětlením rozdílu mezi přenášením a kopírováním ach jo..možná tak ve třeťáku se naučim neco novýho
ale měla bych se stydět,nedávám pozor
akorát nechápu proč když se pokaždý zeptám sousedky co děláme,odpovídá Já nevim
popravdě zrovna vidím do monitorů všem a to co máme dělat dělá jen 5 lidí z 13 ..že nás hanba nefackuje
..asi se zas skočim mrknout na web jestli se tam něco nezměnilo
dneska mě teda asi vůbec neočekávejte,mám za to že se nedostavím
sbohem,jdu se oběsit na myši,učíme se kopírovat
spolužačka sedí u pc asi popátý...učitel se jí snažil nějak pomoct a ona to furt kazila,učitel to nakonec nějak zmáknul,odešel od ní a držel se za hlavu se slovy :bože ,bože...to sou těžce vydělaný peníze
akorát doufám že na konci hodiny nebude kontrolovat co jestli jsme dělali co říkal

3 komentáře:

  1. No, tak to chceš říct, že s našim bejvalym učitelem, kterej mmch říkal "Frount Paidž" ses toho naučila víc jak s timhle, to je docela vtipná představa :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle alespoň působi inteligentnejsim dojmem nez Zalud ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. neřikej, že na do školy taky nenosil tričko "Běh Terryho Foxe" 8.) :-))

    OdpovědětVymazat