sobota 30. října 2004

"Vzácný" nález...

co jsem nehledala a našla
Našla jsem kandys.
Jako né že by nález kandysu byl nějakej zázrak,kdyby ten kandys nebyl starej jako já Prostě jsem tak hrabala ve skříni ve snaze objevit nějaký vykrajovátka a najednou na mě vypadnul...pochopte..skoro šestnáct let se to tam válí ve skříni (hnije by znělo líp,akorát kandys hnít nemůže,takže nic )
(poznámka nejmenovaného šprta,co se učil na technologii : kandys je cukr tavený na 103-106 (kde se sakra píšou stupně? ) C.Používá se k potahování fondánových výrobků,ovoce,mandlí a dalších ořechů )
Můžem slavit narozeniny spolu! ...ale jinak jsem normální (kolik stačí dítěti ke štěstí ,co?)

2 komentáře:

  1. normální???
    no když myslíš.. O:-ú ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Skus to teda na nieco pouzit ;-) Alebo si chces toto tvoje dvojca uchovat az do smrti? 8-D

    OdpovědětVymazat