neděle 3. října 2004

Podzim začíná...

gruntujte pokud můžete
Jak zpívá moje oblíbená zpěvačka, summer is gone.
K začátku podzimu neodmyslytelně patří nejen padání listů a chladné podzimní večery,ale i podzimní úklid .
To mi došlo včera večer,když mi Incik zkritizoval úklid v pokojíku (zas tak zlý to nebylo ) vypadalo to tam nějak takhle :
no každopádně jsem se vrhla na úklid...sice kamarád,co se dostavil někdy k půlnoci na icq,říkal že jsem se asi zbláznila,když upratuju o půlnoci,ale to je jen detail
ráno jsem vynosila svou osobní džungli ven,hezky jsem svoje miláčky přesadila a zase to šlo všechno zpátky...
musím uznat že takovejhle pořádek jsem tu ještě neměla třikrát hurá všem úklidům co už skončily!!!

5 komentářů:

  1. letos jsem si říkal že jednodušší než úklid bude se přestěhovat, škoda že to nevyšlo

    OdpovědětVymazat
  2. Jj..tohle znám. Akorát že o půlnoci gruntovat nemůžu (máti by se mnou asi vydupala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kamos bol urcite Jacko, ze? ;-)
    Ale mas tam fakt bordel :-))

    OdpovědětVymazat
  4. tak pokud to dopadne tak, jako vždycky u mě, tak tam máš zas touhle dobou asi opět bordel :-))

    OdpovědětVymazat
  5. To příslový o pořádku pro blbce už je trapný... ale stále pravdivý ;] Entropii udržuji ve svém pokoji na trvale vysoké úrovnini :]]

    OdpovědětVymazat