pátek 8. října 2004

To mám zas den...

zalýzt a nevylejzat
Dnešek byl fakt skvělej ...nejhorší je fakt že já už ani nemám nervy na to se rozčilovat
začlo to už tím,že jsem na včerejšek naspala jen 5 a půl hoďky...na dnešek taky tak nějak...(mimochodem dá se spát i ve stoje,povedlo se mi to autobusu )
od rána to šlo jen z kopce...
spolužačky dostávaj vynadáno za to že nic nedělaj..já dostávám vynadáno za to že něco dělám
ten den poprvé a rozhodně né naposledy jsem dostala vynadáno: mistrová mě za něco napomenula..tak tam tak stojim,dívám se na ní a ona náhle řekne:"nech si ty ksichty, na ty ti tady nikdo není zvědavej"
(jaký zas ksichty??..tvářila jsem se úplně normálně,což mi pak i pár lidí potvrdilo..zřejmě se na mě mistrová dnes podívala poprvé) ( to mi trochu připomnělo to přednášku o antikoncepci,co jsme měli asi před měsícem.Přišla přednášející,sundala sako,řekla že to bude přednáška o antikoncepci a vzápětí se zaměřila na mě se slovy :"co vy se tak šklebíte? to vždycky když se řekne SEX tak se takhle šklebíte?" "já se takhle tvářim běžně" )

když jsem při druhým vynadání reagovala slovy že to né já,že to udělala kámoška co vyráběla se mnou (což byla taky pravda) jsem dostala navíc vynadáno že vodmlouvám
no při dalších kecech na mou adresu jsem jen mlčela a šoupala nohama
zbytek praxe jsem tak nějak nic nezmršila,jenom jsem si spálila ruku o troubu (jak řikám,někdy je třeba zalýzt a nevylejzat ),oběd se dokonce dal jíst a nakonec se mi podařilo nějak dostat domů ...
Kvůli svojí finanční situaci se nepůjdu někam ožrat,ale za chvilku zalezu do postele a vylezu nejdřív večer...

4 komentáře:

  1. a zase sama :-i
    Na tebe ten osud fakt nejak sedi a ja sa mam stale tak dobre... potom mam vycitky svedomia :-)) toto mi nerob :-))

    OdpovědětVymazat
  2. no, tak to když si představim,jak tam ty tak stojíš s tim tvym "votrávenym ksichtem" (citace oblíbené bývalé učitelky:) a ona tam tak na tebe nas*aně řve.... to mohla bejt docela prča ;.))

    OdpovědětVymazat
  3. když máš takovej den, tak je lepší zůstat ležet v posteli a držet se, abys nespadla :]

    OdpovědětVymazat