čtvrtek 21. října 2004

Střepinky dne...

aneb co se dělo a mě zaujalo
1.Tak si tak jedem busem ze školy.. na zastávce řidič poněkud pozapomněl zavřít dveře,takže jsme jeli s otevřenejma všichni absolutně vysmátý,ale to nej ještě přišlo...když jsme dojeli na zastávku,řidič dveře ZAVŘEL...a divně koukal proč nevystupujem
2.jak jsem psala o tom rozsazování,všichni jsou rozsazený,kromě NÁS spolužačka,co sedí s nějvětším idiotem ze třídy to psychicky nevydržela a celej den ve třídě hlásala,jak je "probůh možný,že všichni jsou rozsazený,jenom Zuzana s Janou ne..přitom tam otravujou nejvíc" (JÁ většinu vyučování trávím tichým kreslení něčeho co mě zrovna napadne...např.tuhle se na mě otočil Michal se slovy "nekresli si furt Stargate a radši mi poraď " )
btw.spolužačka si stěžovala na svýho novýho spolusedícího,že smrdí jak vod trávy...no jo,ale von fakt smrdí od trávy,tak co s tim??
4.KONEČNĚ jsem viděla Fakultu! ...úúúža skvělej film,úžasný slizký chapadla,nějaká ta krev samozřejmě ...no prostě jsem se většinu času smála jak šílená
po fakultě se na kazetě objevil Freddy Kruegger ...tudíž jsem prostě NEMOHLA jít domů
úžasný chvíle plný údajnýho děsu,nějaká ta krev,mrtvoly a spousta srandy ..i když možná to nebylo srandovní,možná se mi to jen zdálo
5.zítra je ta pařba u Nea..tak se uvidí,kdy a v jakým stavu se vrátím domů
nebojte,blognu
tak teď jdu spát,protože jsem psychicky zdeptaná ze školy a proto,že pokaždý,když se máma co mi spí v posteli,náhodou probere,tak nadává ať mažu spát

4 komentáře:

  1. Ty mas v posteli mati? Ako dozor? :-i
    Btw mas tam body 1,2,4 a 5 and where the hell is 3? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. sestřička, když byla malá, tak jí vypadla při otevřenejch dveři u troleje holinka... chudák si pro ní musela dojít.. :-)

    OdpovědětVymazat