sobota 30. října 2004

Tvořííííím

tentokrát z toho vylezlo co mělo,ne stojánek na tužky jak minule
Nevím... našla jsem dřevěný válečky...moje tvořivo-ničivé JÁ samozřejmě hned napadla nová kravinka,co by se z nich dala vyrobit
tak jsem se do toho pustila
první nákres řekněme moc nepřipomínal výsledek,nicméně musela jsem to zaznamenat,co kdybych to za rohem zapomněla,že
no,potřebovala jsem nařezat ty válečky,ale když jsem viděla kotouč cirkulárky,klasifikovala jsem prsty za jako ještě potřebné a rozhodla se to nařezat ručně
fakt,že se u nás nenajde jediná pilka co by byla navlečená v rámu je jen detail
nakonec jsem to nějak upižlala,obrousila a začla na to lepit takový ty třpytivý kousky ( jo,vlastně třpytky )...
teda,odfukovat je je opravdu špatnej nápad ..nádherně se mi doslova třpytěj oči ...
no nakonec jsem trošku předělala původní návrh a dopadlo to takto :
jóó,už aby byly Vánoce

3 komentáře:

  1. jo, a když jsi přišla na to, že foukat třpytky na sebe není moc dobrej nápad, tak's je začala foukat na mě :-(
    :-)) to jsou lidi ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to hezký :) jseš šikovná holka :) proč mám lae pocit, že to je rozřezaná násada od koštěte? :)):-í

    OdpovědětVymazat
  3. pekne, pekne... ale musela si nicit kvoli takej ptakovine rastlinku? :-i

    Ale nie, mrtvch si treba ctit... teda dufam ze si to pouzila na Sviatok vsetkych svatych alebo aspon na Halloween (alebo ako sa to pise :-i )
    btw ked stale zhanas tie horory, videla si uz Halloween H20? ;-)

    OdpovědětVymazat