úterý 12. října 2004

Mám pětky

...ale pšššt
School news : 1.žeru našeho učitele matiky...ale nechápejte to jak je to napsaný,protože i když bych přísahala,že nikdy něco takovýho neřeknu , musím konstatovat že na to,abych se zamilovala do vlastního učitele jsem moc rozumná
náš matikář je totiž absolutně skvělej...takovej ten pohodář,co je mu téměř všechno jedno a často má takovej klidnej votrávenej výraz (počkat,to mi někoho připomíná ...no jo,mě )
on si tak v klidu vejde do třídy,dojde si ke katedře,rozvalí se a čeká..když si i ty největší pitomci (viz spolužák co si pravidelně o velký přestávce balí trávu na lavici) všimnou že už tam je a vstanou,dá nám klidnym hlasem povel k sednutí a začně něco vysvětlovat ...to, že se bavíme je mu šumafuk, (no a co že se tam bavěj,já to potřebuju odvykládat a vypadnout )..popravdě já bejt učitelka tak se s tim taky moc nese...
2.konečně jsem zjistila proč musíme chodit v bílý košili...protože když už jsme blbý,tak musíme bejt aspoň slušně oblečený
3.dneska jsem dostala vynadáno za to jak jsem oblečená
učitelce na technu tak nějak úplně nesedly moje sepraný hnědý manžestrový zvonáče (popravdě od chvíle co nosim tu červenou košili tak nesednu víc učitelům ...ale možná to nebude košilí )
4.byla jsem zkoušená ze surovin a psali jsme test z techny...
Kdybych měla slušně! vyjádřit co jsem věděla,musela bych říct že jsem toho věděla nedostatečně málo
Ovšem ráda bych upozornila na fakt,že to není tak úplně moje vina za všechno může on (hlavně že je na koho to hodit )
5.objednání obědů už mi funguje...ale možná to bude tim že jsem tam nechala ty samý jedničky
A to je vše,přátelé

3 komentáře:

  1. Tak takych ucitelov mam ja na vyske viacero :-) ale zase vysokoskolaci to az tak neflakaju :-i
    Chudak Incik, co komu urobil ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ber to z tý lepší stránky, alespoň ti už nikdo neřiká, že seš vepř :]]

    OdpovědětVymazat
  3. Teraz ma tak napada, ako to ty vzdy dokazes tak dobre napisat, ze sa na tom zasmejem :-) ja viem mozno pisat ptakoviny ktore niekoho rozosmeju, ale zazitky zo zivota tak podat neviem :-)

    OdpovědětVymazat