sobota 16. října 2004

Jak dlouhá a trnitá je cesta...

...k tácu kremrolí
Prvním a zároveň nejtěžším krokem je najít v tom děsným binci (ta mizerná On-linka měla pravdu ) poznámky z praxe ...což se mi ovšem nakonec přece jen povede
-------------------- Předkrokem k druhému kroku je čekání na volnou kuchyň...což v mém případě trvá přes 15 hodin
nakonec se ale přece jen dočkám a jde se na to... teď se uvidí jestli si to dobře pamatuju
-------------------- Třetím krokem je vyvalování listového těsta (jasně,v globusu ho sice maj za 19,50 Kč,ale přece jen u zkoušek by mě s takovouhle odpovědí vymetli )

-------------------- Pak dám těsto do lednice a odskočím si k pc...když si na něj po hodince vzpomenu,je tvrdý na šutr (detáááájl ) Čtvrtým krokem je natáčení na trubičky...

-------------------- Pátým krokem je of course pečení...akorát jsem si nemohla vzpomenout na kolik se to peče,takže jsem se musela poradit s učenicí techologie ( když dáte foťák do ruky mý matce,později se nad každou druhou fotkou podivujete se slovy :kdy tohle proboha vyfotila?? )

-------------------- Šestka je stahování z trubiček...v této fázi jsem si už standartně spálila ruku (ta rukavice byla mokrá,takže moc neizolovala...ale zas si nepustim na zem plech takovejch krásnejch kremrolí,žejo? )

-------------------- Pak jsem asi půl hodiny šlehala a nakonec přišla sedmička (nemohla jsem si pomoct,takže to že je ten sníh růžovej se vám jen nezdá )

a pak že na praxi nedávám pozor
-------------------- pak už jsem jen myla nadobí,přičemž se mi moc zalíbilo toto :

bratr i jeho spolubydlící konzumaci přežili
zas jedna perlička na závěr
tuto fotku bych nazvala Chvilková slabost při modelování

výsledkem mého snažení,při kterém mi bratr pořád ujídal ,je toto :
(trošlilililililililinku mi ujela ručka při focení )

5 komentářů:

  1. Ja sa pri uceni na skusky takmer vobec nenajem :-/ To neni fer :-)

    OdpovědětVymazat
  2. V tý zástěře vypadáš fakt sexy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám pocit, že (jakoby mimochodem) tvoříš navíc něco...
    co na první pohled není vidět, ale po chvíli si snad každý musí všimnout, jak je to něčím...mňami. To, co píšeš.
    A to, co pečeš, taky.
    Tvoje kremrole měly v sobě taky něco navíc. S růžovým sněhem jsem je ještě nikdy neviděl.
    A snad každý si musel všimnout, že jsou stejně zlatý, jako to hřejivý slunce na válu z první fotky :o)

    OdpovědětVymazat
  4. PS: jeste jsem chtel rict, ze ty marcipanovy prasatka jsou : mily, srandovni, jednoduchy a zaroven jasne poznatelny. A snad proto se mi libi. Ten modelovaci krouzek by mel byt povinny pro vsechny cukrare :o)

    OdpovědětVymazat
  5. :) já mám s tim úklidem praxi... proto radši už neuklízim, stejně by tam byl za chvíli bordel... :)

    OdpovědětVymazat