čtvrtek 14. října 2004

Zas jeden pohodový den...

dlouhej report celkem o ničem
Ráno vstanu a opařím se čajem...ne,čajem se neopařím,jelikož nemám čas si ho udělat ...no každopádně se oblíknu,uvážu kravatu a jdu na bus
tam obvykle část cesty téměř prospím,ale nakonec se mi stejně nějak podaří dostat do 16...po vystoupení se s kámoškama celou cestu ke škole dohadujem,kdo vytáhne vstupní kartu
nakonec radši čekáme až někdo půjde (no víte jaká to je námaha vytáhnout peněženku,z ní kartu a protáhnout jí tou kravinou?? )
pak tak sedim ve lavici,vychutnávám si snídani a na záda mi zabuší spolužačka s přáním ,jestli bych jí neopravila chyby ve slohovce a nehodila to do slušný formy (ona i její sestra jsou dys-něco)...tak jednu opravím (tam je teda chyb jak nas... ..přiznávám,jsem absolutně vysazená na pravopis,ale moje vina to není,zdědila jsem to )
po chvíli mi stejné přání vyjeví její sestra,ovšem tý to nakonec napíšu celý
pak máme nějaký předměty,ovšem já ani moc nevim jaký,protože dneska není den vhodnej na soustředění
zrovna při psychologii překvapivě dávám pozor ,nespim a dokonce si ani nekreslim,takže něco pochytim prej jsem sangvinik - nikdy nedokončí co začal (např.nedočte knížku)..no,já mám momentálně rozečtenýho Egypťana Sinuheta (od července ),Já,robota (asi měsíc) a Runy (už asi půl roku )
tak si tak průběžně kreslim a zrovna když se ohánim pentilkou s rolničkou na konci (to cinkání dokáže se spolužákem co sedí nalevo udělat divy ),zas na mě někdo ťuká ..ovšem jak já se tak šikovně otočim,podaří se mi standartně zašpinit si kravatu a to zrovna tak,že si na ní udělám po celý dýlce čáru pentilkou
tentokrát má spolužačka dotaz na téma kluci...jak jí zrovna JÁ mám radit?
každopádně přišlo co přijít mělo ....přišla matika (jak kdyby to byl nějakej zázrak ) ovšem nedorazil náš oblíbený matikář ,ale nějaká nevrlá mladá učitelka,co měla ve vlasech plastovou kytku ..ou maj gád
každopádně nám pan učitel poslal práci ...jelikož ve třídě o 26 lidech se vyskytuje jen 10 učebnic,dělali jsme po skupinkách
tak si to tak propočítávám a narazím na příklad co je takovej divně zadanej..tak si řikám,že tam asi bude nějakej chyták...pustim se do psaní poměrně komplikovaný rovnice a pak mi dojde,že na vyřešení stačí jedna trojčlenka (ta matematická třída mě hluboce poznamenala...tam jsme řešili samý komplikovaný příklady,samý olympiády,co to byl samej chyták,samý skrytý řešení a podobný lahůdky,který nám zadávala naše "oblíbená" třídní )
no nicméně pak se na mě tak podivá spolužák s dotazem,jak má řešit jeden příklad...když odpovim trojčlenkou tak se mě zeptá jako jak ..takže nakonec po těch pěti lidech projede můj sešit
pak zas máme nějakou tu hodinu a pak je oběd...celou dobu nám ruku před kravatou,protože i na obědě nás opruzujou s upraveným a čistým oblečením
kupodivu ovšem na účet jídelny dorazili peníze,takže nakonec máma omylem nikoho nesponzorovala i ten oběd se dá sníst a pak už jen literka a hurá né domů,ale na poškolu
paní učitelka na nás má moc hezkou přednášku,kterou nám podává hlasitěji než si myslím že by stačilo
pak se konečně dostaneme ven...fascinuje mě jak hned jak spolužáci vylezou ze školy,zapálej si a jdou (třídní nás strašila faktem,že ředitelova kancelář je hned nad vchodem do školy a poměrně často se pan ředitel dívá jestli po vylezení ze školy někdo nekouří...každopádně já jsem ho zatím nalepenýho na okně ,jak třídní tvrdila,neviděla )
pak dobýháme bus,kam se těsně nevejdem ...pak mi nějakej cizí chlap řekne že mám otevřenej bágl..tak ho shodim(teda v rámci možností,když se na mě že všech stran tlačej lidi ) a koukám...zas se mi rozjel zip až dolů
u kámošky doma mě mezi dveřma málem povalí Abba,taky to není žádnej drobeček
pak sednem k videu a kámoška začne hledat Fakultu (koukala jsem na to v tv,ale v tý nejlepší chvíli mi to máma vypla ..od jistý chvíle lituju každýho hororu co jsem neviděla )
každopádně nakonec skončíme u Pirátů z Karibiku...přijde mi to strašně nadabovaný,hlasy mi k těm postavám vůbec neseděj,ale možná jsem jen rozcapená,protože se na všechno dívám v originále
pak jedu na keramiku..je tam neuvěřitelná pohoda,i přes to,že jsem se omylem zapsala na kroužek pro malý děti
alespoň tam nevopruzuje Klokočník jako loni (to je jedno pako,co chodilo na stejnej kroužek jako já loni...ten kluk byl prostě přesvědčenej,že na něj každá holka bere...moje neurvalé,místy až sprosté chování ho nepřesvědčilo o opaku )
pak zas jedu autobusem a jdu pěšky...v tý chvíli si vzpomenu na svou oblíbenou repliku z Mrazíka : "je ti teplo,děvče?" "Děláš si srandu,dědku?? Ruce i nohy mi mrznooou!!" )
pak si sednu k pc,Incik zrovna nahodí hub,mám před sebou kreslení "výkresu" z Odbornýho kreslení,budu muset ještě opsat OBN,budu muset ještě blognout a budu muset jít spát...dobrou noc
4Jarda: já JSEM šťastný člověk sice přijde i chvíle,kdy si tak nebudu připadat,ale momentálně jsem ve stavu kdy si odmítám tak úplně připustit že přijde

2 komentáře:

  1. Ty voe :-) Ten popis: "o nicem" aj sedi aj nesedi :-)))
    Precital som to cele, zabralo mi to asi 5 minut zivota a poviem ti ze toto by nenapisala ani Rowlingova lepsie :P :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem tam tak pobavevě četla tu pasáž o tý matice :-) a vidiš, aspoň něco ti naše "oblíbená učitelka" dala, mmch už ti dala ty fotky z lyžáku 2000? :-))

    OdpovědětVymazat