pátek 29. října 2004

Takovej divnej večer...

to byl
28.října 2004...někdy kolem jedenáctý Je divně.
Tak bych shrnula vše co jsem chtěla říct.
Nevím...od devíti hodin jdu od něčeho k ničemu smázla jsem asi 40 MPtrojek staženejch omylem,nějaký ty zbytečný,hezky jsem si všechno přesložkovala a co teď? tak jsem dostala tzv.geniálně stupidní nápad,že si so Winampu hodím všechny MP3 co máme a něco si poslechnu...teda jestli se to do rána všechno načte tak to bude zázrak
vypínám...ne pc,ale na chvíli myšlení
tak tak poněkud tupě zírám na monitor,náhle se proberu a co to neposlouchám ! včelí medvídky
"sosáčkama sosáme,bez přestání to samé,do pěti,do pěti,musíme být u maminky v doupěti" pak přišli ještě šmoulové "dnes je pááártyyy,taťky Šmoulyyyyy " no jsem to radši vypla docela jsem se bála o svý psychický zdraví (ale jako ne že bych nějaký měla )
23:43 noo,tak už jsem ve winampu u písmena T. Ovšéém,právě v tuto chvíli sem vrazila máma se slovy,že mi to vyrve ze zdi ...značně dramaticky odtáhla koš,za kterým je zásuvka a řekla ať to vypnu nebo to vyrve
já jsem ze sebe jen vydusila "Hmm" protože v tý zásuvce,ze který mi to chtěla vyrvat to už tři měsíce zapojený NENÍ
no radši jsem to vypla a šla spát
nooo,říkala jsem že je divně,cože se odrazilo i na příspěvku

2 komentáře:

  1. jj, šmoulové... to byly časy, jsem vždycky měla nejradši makaronu ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, 23:43 uz som sladko spinkal :P
    btw vazne zacni uvazovat nad nejakou hypnozou alebo niecim inym co ti zabezpeci zdravy spanok ;-)

    OdpovědětVymazat