neděle 24. října 2004

Kalba u Nea

co se dít mělo,co se dít nemělo a co se nakonec fakt dělo
Už jen fakt,že tam kde měl Neo čekat nečekal mě trochu znepokojil...já jsem schopná ztratit se v tom našem městečku skoro okamžitě
každopádně šťastná hvězda přece jen vyšla ve formě telefonátu,kterým mě asi po pěti minutách počastoval
nakonec jsem se přece jen (i když s pomocí ) dostala kam jsem měla
v garáži u Neů sedělo pár neznámých kluků a k mému (i jeho ) překvapení i jeden můj současnej spolužák
bylo mi nabídnuto pár různých tekutin,načež jsem přecejen radši zvolila pepsi s vodkou
pak dorazilo pár dalších (dokonce nechtěných ) hostů a už to jelo... sem tam nějakej ten dvojsmysl (Jimi by byl v nebi ),dost dobrý chlastací a školní příhody a celkově pohoda
k tomu ,co se tam chvílema dělo se radši nebudu vyjadřovat ale řeknu to asi takhle : kouřilo se tam všechno možný ( ne,to co myslíte ne )
s novým kámošem jsem se vsadila o to,kdo se alobalem z flašky piva trefí Johnymu (ten můj spolužák)do ucha ..visim mu 4 Kačky (korunu dal on mě za to,že jsem se Johnymu trefila do oka )
nakonec kolem jedenáctý,kdy už nás tam bylo jen pět ( a to navíc jeden polomrtvě ležel na lavičce ..a to jsem nebyla já ) mi přišlo že je time to go...tak jsem volala mámě,která mi sdělila že neví kde to je ...takže jsme nakonec o půl dvanáctý s Neem a Tádou klepali na zastávce kosu,až to nakonec naštěstí máma po příchodu domů sice moje oblečení v pokoji navodilo atmosféru zahulený putyky,ale přecejen to byl hezkej večer

5 komentářů:

  1. Ja by som bol v nebi uz len z toho ze som s tebou :-i Btw chyba ti tam slovo "nalezla" :-i //až to nakonec naštěstí máma ...??? :P //
    Ale musela to byt fakt hlina :-) tise zavidim :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak hlavně, že se umíš bavit, ale jest pravda, že jsem čekala, že zápis do blogu uvidíme ještě téhož dne, kdy ses vrátila (nebo spíš ráno) :))

    OdpovědětVymazat
  3. Lenka: Tak to sme to cakali dvaja :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tomáš: no hlavně, že jsme se hned dočkali zapisu o setkani s tebou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nie ze by som sa nechcel volat Tomas, obzvlast 27.10.2004, ale ja som bohuzial iba obycajny Jakub :-))

    OdpovědětVymazat