středa 20. října 2004

Je to rozbitý

Card error! Chyba karty! Chyba karty! Card error!
Moje dva nejoblíbenější přístroje se začali tenhle týden prát o to,kdo víckrát napíše "chyba karty"..s jediným rozdílem že foťák to,narozdíl od mobilu,píše in engliš
foťák toho už nechal (ale možná to bude tim že jsem ho už dva dny nezapla ) ,nicméně už asi víc jak pár hodin mi nikdo nenapsal....jako né že by to bylo něco vyjímečnýho, na mě se tu kašle běžně ,ale přecejenom mi to bylo trochu podezřelý,každopádně fakt,že telefon asi půl hoďky po to,co jsem dala otevřít příchozí zprávy,psal "prosím čekejte" mě přece jen trochu znepokojil
poté,co jsem na kámošce vyžebrala smsku ,která mi po odeslání jaksi zapomněla přijít ,jsem se opravdu musela zamyslet jestli to není rozbitý
když dalších pár pokusů o otevření zpráv dopadlo bezvýsledně,klasifikovala jsem telefon jako rozbitej a hodila ho do kapsy
po příchodu domů jsem vyhrabala Asfalťák (ten mobil co spadl bratrovi do asfaltu ..to blognutí o tom se mi asi před měsícem podařilo omylem smazat ),vrazila jsem do něj svou SIMku a už to hrálo
Kámoška mi psala (19.10.) že na mě čeká ve městě,ať pohnu ..pomalu abych začala smolit omluvnou smsku pak dorazilo pár dalších a navíc eurotelka s oznámením 12 ztracených hovorů ...kůůůlna
pak ovšem mobílek exnul ..baterka je v p...a nabíječka je tam někde taky
ale co,stejně mi celkem nic moc nechodí,tak budu nosit svůj telefon...jako baterku

6 komentářů:

  1. takovou veselost bych nemel, jenom ze by me cekal nejakej novej

    OdpovědětVymazat
  2. Me nejlepsi kamosce zase nejedou dva prostredni radky na displeji. A nejhorsi na tom je, ze se ji nemuzu moc smat.... ale ma vina to neni!! Nemela mi ho rvat z ruky =)))

    OdpovědětVymazat
  3. no vidíš, posledně jsi vždycky chybu u foťáku připisovala mě... :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Nic? A co moje srdceryvná rohlášení? :))

    OdpovědětVymazat
  5. Onlinka: musim to na někoho hodit,ne? :-í

    OdpovědětVymazat
  6. Autorka:já to vždycky hážu na ségru :-ú)

    OdpovědětVymazat