úterý 5. října 2004

Poprvé...

Doufám že podobně zas nějakou dobu nezapíšu
17:56
už je to přesně 9 minut,co vypadl net...nedělám nic
Zírám na monitor,probírám se básničkama a začínám uvažovat o nový (inspirace nechodí po horách,ale po výpadkách netu ) "..let´s go to the place where the boys are pretty,NYC.." hraje ATC - New York city
18:01
právě jsem vrazil můj tatínek
prej to mám moc nahlas proběhla standartní řvací scéna a pak se mi ho podařilo přetlačit dveřma
hraje Royal gigolos - California Dreamin
18:11
už to vypadalo,že to naběhne a vono nic
"everytime you leave! Imagine world with no sky .."
hraje Beth Hart - World without you
18:21
V mém roztomilém zvířátku se právě zase projevila bufeťácká povaha..kočička se prohrábla košem a něco si odnesla
"...did you stash your soul into the closet forever.."
hraje Beth Hart - Get your shit together
18:30
Ok,jdu se učit.Dnešní test dopadl docela dobře..sice mi z některých receptů vypadly některý suroviny a z postupů takový nepodstatný zbytečnosti jako třeba "provařit 5 minut" ale to je jen detail
"..véélkóóm,tu maj kingdóm..."
hraje Beth Hart - Girls say
18:38
naběhlo tóóóó
"..come one,come,jump a little higher.." hraje Counting Crows - Accidentally in love

moc jsem toho nestihla...no nic,snad? příště

3 komentáře:

  1. Mlatit otca, ts ts ts :-i
    To si ani ja nedovolim a to je uz co povedat ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. u nás na severu jsou výpadky netu pořádný... pod tři hodiny se dostanu málokdy :]]

    OdpovědětVymazat
  3. 13:35
    nudim se ve škole a pročítám tvůj blog

    OdpovědětVymazat