úterý 5. října 2004

I ranní cesta autobusem se dá přežít...

stačí být tak trochu flegmatik
Ježdění do školy busem je prima...člověk se jen tak někde nepobaví jako při pohledu na pekelně narvanej autobus (teda pokud nejste v něm )
zvlášť dneska to bylo fajn :
Tak v klidu si stojím na zastávce a pozoruju přijíždějící a odjíždějící autobusy...
Ve chvíli,kdy se v zatáčce objeví narvaná 16,na zastávce začne bitva o místa nejblíž silnici,která zajíšťují o pár procent vyšší šanci na dostání se do busu...Už jenom fakt,že s otevřením dveří pár lidí vypadne,předem trochu brání snaze pár nedočkavců,kteří se pokusí vecpat do skuliny mezi lidma co stojí na schodech a dveřma
poté,co si nechám s absolutním klidem ujet tři busy,je pravý čas na to,abych se do nějakýho dostala
stačí se ve vhodnou chvíli s výrazem neviňátka vecpat na zastávce co nejblíž k silnici (sice se nic nestane,když přijdu pozdě,mistrová mi za to hlavu neuřízne (nic jako cukrářská cirkulárka na dílně není )
Tak si tak vklidu stojím naplácnutá na tyči (tady situaci skvěle vystihuje citace tuším ze Š+G - člověk stojí na jedný noze a to ještě není jeho ) a z chumlu lidí namáčknutejch na dveřích se ozve : "chtěla jsem si skřípnout jízdenku,ale to nic" po chvíli ke mě dorazil onen kouzelný papírek,který jsem po tom,co jsem předvedla sérii udivujících cviků ( to víte,dá to docela fušku hnout rukou,když vás ze všech stran drtěj lidi )skřípla
nakonec jsem se zase dostala do školy včas...
není nad ranní jízdu busem

5 komentářů:

  1. Jo holka to ja znam, skus ist v piatok poobede zo skoly, ked je v autobuse uz na tretej zastavke, kde ja nastupujem, asi 120 ludi z internatov s nabalenymi taskami a baglami a kuframi :-))

    OdpovědětVymazat
  2. To máš skoro jako já, akorát já se teda spíš z toho autobusu nemůžu dostat ven, já vlastně nastupuju na 1. zastávce, takže mě tam pak lidi tisknou na sklo a divej se, jak to, že se na to sklo rovnou nenalepim celá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ty seš takovej detailista,hrůza :-í
    důležítý je dostat se dovnitř,ven se člověk vždycky nějak promlátí ;-í

    OdpovědětVymazat
  4. A já takhle jezdim už čtvrtej rok....Ty v tom buse nikoho neznáš, ale představ si situaci, že jsi namáčknutá mezi několika lidmi a ještě několik tvým bývalých značně dementních spolužáků na tebe pořvává něco dozajista velmi inteligentního a ty je nemůžeš nikam poslat, protože okolo jsou lidi.

    OdpovědětVymazat